Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@03:19:27 GMT

لحظه جالب عمل جراحی تومور ماهی قرمز

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۳۴۷

لحظه جالب عمل جراحی تومور ماهی قرمز

ما و حیوانات در برخی موضوعات دارای نقاط مشترکی هستیم که یکی از آنها عبارتند از بیماری های مختلف که نه تنها ما بلکه حیوانات هم می توانند بنابر دلایل مختلف به آن مبتلا شوند که در اکثر اوقات منجر به مرگ آنها می شود. اما اخیرا ماهی قرمزی که مبتلا به یک تومور بزرگ در آبشش هایش شده بود، توانست با اتفاقی جالب روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماهی قرمزی که نام او در رسانه های مختلف، به عنوان " آرنولد " شناخته شده است، متاسفانه مبتلا به تومور بزرگ و سیاه رنگی در آبشش هایش شده بود که پزشکان استرالیایی بعد از متوجه شدن این موضوع، تصمیم به درمان او گرفتند و فورا تحت درمان قرار گرفت! این واقعا اتفاق جالبی بود که پزشکان استرالیایی آنرا رقم زدند.  

دکتر لیام فلانگان، جراحی این ماهی قرمز را بر عهده گرفت و با بی هوش کردن این ماهی اقدامات لازم را برای خارج کردن تومور انجام داد. او برای بی هوش کردن این ماهی قرمز از آلفاکسان استفاده کرد که توانست او را به مدتی بی هوش کند و بعد از آنکه به هوش آمد دیگر هیچ توموری در او وجود نداشت.  

با این حال عمل جراحی آرنولد موفقیت آمیز بود و بعد از گذراندن 5 روز می تواند بهبودی کامل را بدست آورد که از بدو به هوش آمدن، در حال نگهداری می باشد و دکتر لیام برای او آرزوی زندگی طولانی و شاد را نمود. او در طی سخنانی گفت:" ما بسیار خوشحال هستیم چرا که توانستیم حتی به کوچکترین بیماران هم کمک کنیم."  

بی شک این یکی از جالب ترین و جذاب ترین داستان هایی است که ما در مدت زمان طولانی با آن روبرو شده ایم و شاید قبل از این اتفاق، به هیچ وجه باور نمی کردیم که چنین چیزی امکان دارد و به همین دلیل حامیان حیوانات در طی کامنت های مختلفی، واکنش نشان دادند و این اقدام را کاملا شگفت انگیز دانستند.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی ماهی قرمز تومور جراحی جراحی تومور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان

(تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • چت‌جی‌پی‌تی حالا دیگر حافظه هم دارد
  • عملیات خطرناک نجات حیوانات خانگی هنگام فوران آتشفشان + فیلم
  • تصاویر دیدنی از نخستین تلاش بچه زرافه برای راه رفتن ! | ویدئو
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • فیلم هوایی جالب؛ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + ویدئو