Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد مخبر در آیین ارسال ۲۱۳ هزار بسته غذایی به‌ مناسب عید غدیرخم گفت: ماموریت اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی اقتصادی مردم در مناطق محروم با محوریت اشتغال است.

وی ادامه داد: بر این اساس در ۶ هزار روستا در زمینه اشتغال‌زایی در حال فعالیت هستیم و سال گذشته ۸۱ هزار شغل را ایجاد کردیم و امسال هم متعهد به ایجاد ۱۰۰ هزار شغل شده‌ایم که در چهار ماه نخست سال از برنامه خود جلوتر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که ما از کمک‌های موردی در مناطق کم برخوردار غافل نشویم؛ کمک به بیماران سرطانی، کاشت حلزون گوش برای کودکان ناشنوا، وام قرض‌الحسنه و ...نمونه‌ای از این فعالیت‌ها هستند.

مخبر بااشاره به فعالیتهای ستاد در حوادث غیرمترقبه گفت: در حادثه سیل و پس از آن کمک‌های گسترده‌ای توسط ستاد به این مناطق شد؛ از جمله این خدمات توزیع بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر و ... در این مناطق بود.

وی تصریح کرد: امروز هم ۲۱۳ هزار بسته مواد غذایی توسط نیروهای جهادی و مردمی بسته‌بندی می‌شود و تا روز عید غدیرخم در ۵۰ نقطه از ۱۴ استان کشور توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: در برخی مناطق کم برخوردار استان تهران و حاشیه پایتخت نیز در روز عید غدیر ۱۴ ایستگاه برای اطعام برپا می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به‌همراه مدیران این مجموعه با حضور در جمع گروه‌های مردمی در جریان بسته‌بندی این مواد غذایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

20 / 20 محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مناطق محروم توزیع ۲۱۳۰۰۰بسته موادغذایی عید غدیر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره مناطق محروم عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد