Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام نسیانی روز شنبه به خبرنگاران گفت: با توجه به رویکرد عمرانی شهرداری منطقه ۹ در سال‌جاری، چهار پروژه در قالب ۲ پارک محله‌ای با هدف افزایش فضاهای سبز  شهرک خاوران، یک زمین فوتبال با هدف توجه به امر نشاط و سلامتی شهروندان و یک پروژه احداث مسیر با هدف کاهش بار ترافیکی، در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسیانی افزود: پارک محله‌ای سردار شهید حسن باقری افشردی، پارک محله‌ای یاس، زمین فوتبال خاوران (چمن مصنوعی) و همچنین فاز یک باند کند روی بلوار خاوران رمپ ورودی مقابل مجتمع قضائی شهید مدنی، آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

شهردار منطقه ۹  تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این پروژه ها در راستای  تأمین زیر ساخت‌های شهرک جدید الاحداث خاوران افتتاح می‌شود، افزود: با توجه به استقبال شهروندان و افزایش ساخت و سازها در شهرک خاوران، برنامه‌ریزی جهت تامین نیازمندی‌های شهروندان ساکن در این شهرک، از هم اکنون در دستور کار شهرداری منطقه۹ قرار دارد و در تمامی این اقدامات، توسعه همگام عمرانی، فرهنگی مورد تاکید مدیریت شهرداری این منطقه قرار دارد.

نسیانی در پایان تشریح کرد: پروژه‌های عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹، طبق برنامه زمان‌بندی و با سرعت مطلوب در حال اجرا بوده و بیشتر این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۸ افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 4694608

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تبریز تبریز پروژه های عمرانی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی مشهد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران