Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر شنبه خبرنگار ایرنا، همزمان با آیین بازگشایی خانه موزه استاد انتظامی از سردیس و تابلو خیابانی استاد انتظامی در خیابان پورابتهاج، خیابان شهید سباری، نبش خیابان موحد دانش که به نام این استاد نامگذاری شده است رونمایی شد.

گفتنی است بازسازی این خانه موزه بر اساس یک طرح محتوایی به منظور جابه‌جایی و جانمایی وسایل استاد انتظامی که توسط فرزندش مجید انتظامی به موزه تحویل داده شد صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خانه موزه استاد انتظامی در خیابان شهیدان‌ احمدی ناحیه هشت شهرداری منطقه یک تهران قرار دارد.

همچنین قرار است نخستین آیین بزرگداشت استاد عزت‌الله انتظامی همزمان با اولین سالگرد درگذشت از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز(شنبه) در مجموعه موزه سینما باغ فردوس تهران در منطقه یک تهران برگزار شود.

استاد انتظامی زاده ۳۱ خرداد ۱۳۰۳ در محله سنگلج تهران بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون و از چهره های ماندگار ایران مشهور به آقای بازیگر بود که ۲۶ مرداد سال ۹۷ درگذشت.

تهرام/۷۲۴۳//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به اهمیت موزه‌ها اشاره کرد و گفت: موزه‌ها یکی از هویت‌شناسی جامعه ما است که می‌تواند در تقویت این حوزه بسیار مؤثر باشد.
وی افزود: موزه‌داری در ایران و به‌ویژه در استان اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی‌خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • آیین رونمایی از موتور شش سیلندر بنزینی
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک