Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس امروز نشنال جئوگرافیک، دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی را در مدرسه‌ای در شهر لیما پرو نشان می‌دهد که مبتلا به سرطان است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ رسانه ها چند رسانه ای نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، عکس امروز نشنال جئوگرافیک Kaylee Marshfield، دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی، را در مدرسه‌ای در شهر لیما پرو نشان می‌دهد که مبتلا به سرطان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دلیل تاثیرات جسمی بیماری سرطان، شیمی درمانی و تبعات اجتماعی آن به تنهایی در گوشه‌ای نشسته و با همکلاسی‌هایش بازی نمی‌کند. Maranie Rae، عکاس، می‌گوید: در پایان روز از او سؤال کردم که چکار می‌کند. کیلی به سادگی پاسخ داد: من احساس تنهایی می کنم.

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1296,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • سرکوب دانشجویان در آمریکا حقیقت تمدن غرب را نشان داد
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت