Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:53:26 GMT

وزارت نیرو محاسبه برق رمزارزها را ابلاغ می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۴۲۳

وزارت نیرو محاسبه برق رمزارزها را ابلاغ می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، کیوان گردان در گردهمایی معاونان امور صنایع و نمایندگان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها، در خصوص رمزارزها اظهار داشت: موضوع استخراج رمز ارزها که معروفترین آنها بیت کوین است عملاً به عنوان یک واحد تولید صنعتی در آیین نامه اجرایی دولت تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت نیرو دستورالعمل نحوه تامین برق و چگونگی محاسبه آن را برای استخراج بیت کوین و یا سایر رمز ارزها مصوب و ابلاغ خواهد کرد.

گردان با اشاره به نظر بانک مرکزی در خصوص خرید و فروش رمزارزها، بیان کرد: از نظر بانک مرکزی خرید و فروش رمز ارزها در داخل کشور ممنوع است و رمزارزها در واقع یک کالای صادراتی محسوب می شوند که باید از طریق صادرات به فروش برسند و میزان ارز به دست آمده از صادرات نیز در سامانه نیما به ثبت برسد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص موضوع تجهیزات پزشکی نیز گفت: سالانه 2.5 میلیارد دلار گردش مالی تجهیزات پزشکی به کشور است و یکی از حوزه هایی که برای ساخت داخل باید پایلوت شود همین حوزه تجهیزات پزشکی است که موضوع شناسایی نیازها و تجهیزات برای داخلی سازی را در دستور کار داریم.

کد خبر 4694907

منبع: مهر

کلیدواژه: رمز ارز ارز دیجیتال بیت کوین قیمت دلار بانک مرکزی ایران جنگ تجاری قیمت نفت تولید نفت بازار سهام بورس وزارت جهاد کشاورزی دلار وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت سکه بهار آزادی صادرات نفت قیمت یورو مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر گفت :بعد از تماس مددجو یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد.
به گفته ی پژمان قرائیان مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل