Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@17:54:52 GMT

پرونده ای برای دو نفر در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۴۶۶

پرونده ای برای دو نفر در تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم با موضوعی پلیسی و طنز ساخته شده و داستان مسافری را روایت می کند که به ابتدای جاده روستای «پشته» می رسد ، اما هرچه در آنجا منتظر می شود کسی به پیشوازش نمی آید. مسافر که وضع را چنین می بیند خودش به سمت روستا حرکت می کند ، اما در نزدیکی روستا به عنوان شریک جرم توسط عده ای که دزدی را تعقیب می کنند ، مضروب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضاربان مسافر را به پاسگاه می برند ، غافل از اینکه ....

علی احمدی آده زبانگردانی و دوبله این فیلم 97 دقیقه ای برای پخش از کانال آذری را برعهده دارد و بازیگران آن عبارتند از: علی اوسیوند ، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی ، فرهاد بشارتی ، نیلوفر پورمهدی و ساقی زینتی.

فیلم تلویزیونی «پرونده ای برای دو نفر» به تهیه کنندگی سیدامیرسیدزاده شنبه 26 مرداد ساعت 19:45 به وقت تهران بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون جواد افشار شبکه سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهرستان اهر یکی از شهرستان‌های ۱۹ گانه استان آذربایجان شرقی است، بخشی از جنگل‌های ارسباران با گونه‌های متنوع گیاهی و جانوری نایاب که در سازمان یونسکو به ثبت رسیده در بخش هوراند اهر واقع شده است. این منطقه یکی از جاذبه‌های دیدنی استان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر رونقی خاص به گردشگری منطقه داده است.  با این وجود در این شهر زیبا و تاریخی هتل یا مسافرخانه ای دیده نمی شود. 

 

متن شهروند خبرنگار ما:

 

با سلام و خسته نباشید به خدمت شما و عزیزان گرامی؛ اهر شهری است زیبا و توریستی است اما به علت نبود مسافرخانه در شهر اهر ارسباران ( قره داغ ) مسافران سرگردان می‌شوند، این شهر باید چند تا مسافر خانه یا هتل داشته باشد.
با تشکر از صفحه شهروند خبرنگار و مسئولین محترم.

دیگر خبرها

  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا