Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در جلسه امروز طرح تعطیلی روز پنج‌شنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها همانند تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: در این جلسه پس از بحث و بررسی پیرامون این طرح کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی این طرح را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه طرح به کارگیری نیرو در پست‌های خالی ادارات در استان‌های مرزی به عنوان کمیسیون اصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما جمع‌بندی در خصوص آن انجام نشد و در جلسات ‌آینده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نماینده مردم مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کمیسیون اجتماعی مجلس عبدالرضا عزیزی تعطیلی پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از بزرگترین مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان اعلام کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی یک روز دیگر به جز جمعه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد و برای تصمیم نهایی درباره تعطیلی پنجشنبه یا شنبه باید منتظر رای مجلس شورای اسلامی بود.
وی با بیان اینکه دولت در پیشنهاد لایحه اضافه شدن تعطیلات پایان هفته، روز خاصی را مشخص نکرده است گفت: اکنون افراد نظر بر این دارند که این روز در مجلس شورای اسلامی مشخص شود.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند
حسینی همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره با گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه به رفع مشکلات اقشار مختلف از جمله کارگران دارد که احیای واحد‌های راکد از جمله اقدام‌ها برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری این قشر است.
وی با اشاره به احیای بیش از هشت‌هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم، گفت: احیای واحد‌های راکد نقش مهم در ایجاد فرصت شغلی جدید، حفظ و تثبیت اشتغال دارد.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و پیشران نقشی مهم در اشتغالزایی و حمایت از جامعه کارگری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها