Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مرحله نهایی دهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، ۳۱ دانش‌آموز برگزیده کشور برای کسب مدال‌‏های طلا، نقره و برنز به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایسنا، مرحله سوم (نهایی) دهمین المپیاد علمی فناوری نانو با حضور ۳۱ دانش آموز منتخب از سراسر کشور در شهر تهران برگزار می‌شود. در این دوره که از امروز، ۲۶ مردادماه تا ۲ شهریور ماه امسال به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود، شرکت کنندگان طی یک دوره فعالیت آزمایشگاهی، در موضوع «کاربرد فناوری نانو در حوزه تصفیه آب» به پژوهش و آزمایش می‏‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌یافتگان به مرحله نهایی این المپیاد در پایان دوره عملی، با ارائه نتایج پژوهش آزمایشگاهی که در قالب گروه‌‏های چند نفره و با نظارت سرپرستان علمی هر گروه انجام می‌شود، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. نتیجه نهایی این رقابت ملی بر اساس نمره آزمون کتبی و ارزیابی داوران از ارائه دستاوردهای پژوهشی در طول دوره تعیین می‌‏شود.

مراسم اختتامیه دهمین المپیاد ملی دانش آموزی علوم و فناوری نانو و مراسم اهدای مدال و جوایز المپیاد به برگزیدگان، به همراه معرفی نهادهای ترویجی برتر همکار در برگزاری این دوره و همچنین استان‌های برتر، روز شنبه، دوم شهریور ماه امسال در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام ستاد نانو، المپیاد ملی دانش آموزی علوم و فناوری نانو هر سال توسط باشگاه نانو در سراسر کشور برگزار می‏‌شود و برگزیدگان این المپیاد علاوه بر دریافت مدال و جوایز نقدی از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، از مزیت‏‌های بنیاد ملی نخبگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپياد دانش آموزي فناوري نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید