Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@17:43:11 GMT

مهاجم مدنظر پرسپولیس یکشنبه هم به تهران نمی‌آید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۹۵۵

مهاجم مدنظر پرسپولیس یکشنبه هم به تهران نمی‌آید

به گزارش وانانیوز، 

 در حالی که مسابقات لیگ برتر از روز پنج‌شنبه با بازی تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی آغاز می‌شود اما سرخ‌پوشان پایتخت هنوز موفق به جذب بازیکن خارجی نشدند هر چند که با بازیکن برزیلی به توافقاتی هم دست پیدا کردند. 

جونیور براندائو مهاجم برزیلی که موافقت خود را با پیشنهاد پرسپولیس اعلام کرده قرار است به تهران بیاید تا پس از انجام تست‌های پزشکی و انجام موفق این تست‌ها به صورت قرضی به پرسپولیس بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گفته می‌شود جونیور براندائو روز یکشنبه وارد تهران می‌شود اما این بازیکن فردا از برزیل پرواز خود را به سمت ایران انجام خواهد داد.

با این حساب جونیور بامداد دوشنبه به همراه یکی از نزدیکان خود وارد تهران می‌شود تا پس از انجام تست‌های پزشکی قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کند.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به نقل از ورزش سه منوچهری گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد. بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد. باز خدا را شکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901106

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم