Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه لا گزت دلو اسپورت به نقل از منابع موثق مدعی شد که کاغذبازی های اداری راس ساعت ۲۳:۴۵ شب گذشته به وقت محلی انجام شده و دلیل انتخاب این ساعت هم حصول اطمینان از عدم قرار گرفتن عدد ۱۷ در تاریخ عقد قرارداد است؛ دلیلی که موجب شده تا خبر رسمی آن امروز هم اعلام نشود.

«ماسیمو چلینو» رییس باشگاه برشا به خرافاتی بودن شهرت دارد به اندازه ای که شماره ۱۷ هرگز در این تیم وجود ندارد و صندلی شماره ۱۷ هم در ورزشگاه به چشم نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالوتلی پس از انقضای قراردادش با المپیک مارسی به عنوان بازیکن آزاد با رد پیشنهاد باشگاه فلامینگو تصمیم گرفت به تیم اسبق خود ملحق شود.

گفته می‌شود دستمزد پایه‌ای که برای وی در نظر گرفته شده ۱.۵ میلیون یورو است اما با احتساب افزونه‌ها و پاداش‌ها از جمله گل‌های به ثمر رسیده، تعداد بازی و همچنین دعوت شدن به تیم ملی ایتالیا تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت؛ علاوه بر این، روزنامه مذکور مدعی است که بند تمدید قرارداد هم در صورت گریز برشا از سقوط به دسته پایین‌تر به طور خودکار فعال خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماریو بالوتلی باشگاه برشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)