Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:58:16 GMT

۹۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره قلم و عدالت ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۲۴۷

۹۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره قلم و عدالت ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله موحد عصر شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره قلم و عدالت بیان داشت: استان کرمان اصحاب رسانه‌ای دارد که نجابت، صداقت و سرعت در اطلاع رسانی دارند و این مایه افتخار است.

وی افزود: ۳۸۹ نشریه و پایگاه خبری در کرمان فعال است که به نسبت جمعیت کرمان در این خصوص رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است که نشان می دهد مردم کرمان مردمی فرهنگی هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: این دومین همایش اختتامیه قلم و عدالت است که با هدف تقریب اصحاب رسانه با عرصه عدالت به لحاظ خدمات دستگاه قضایی و خط مشی اطلاع رسانی قوه قضاییه برگزار می‌شود.

موحد اظهار داشت: ایجاد یک رقابت، توسعه اطلاع رسانی، ایجاد زمینه آموزش و آگاهی‌های قضایی مردم، تلاش برای ارتقا سطح علمی اصحاب رسانه و کشف ظرفیت های اصحاب رسانه از اهداف این جشنواره است. قصد داریم خبرنگارانی تخصصی در حوزه قوه قضاییه تربیت و آماده شوند در این زمینه به مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دهند.

وی با بیان این که هدف ما حمایت از خبرنگاران و روزنامه نگاران برتر است، عنوان داشت: دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند از رسانه‌ها حمایت کند لذا امیدوارم این جشنواره در سال های آینده هم با قوت بیشتر در کرمان و همچنین در کشور برگزار شود.

موحد به موضوعات جشنواره قلم و عدالت اشاره کرد و افزود: تبیین سیاست‌ها عملکردهای دادگستری، پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، نقش وکلا در حوزه قضا و 
عدالت الکترونیکی از جمله موضوعات این جشنواره هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: در راستای جشنواره قلم و عدالت ۴۱ رسانه آثار خود را ارسال کردند که ۹۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و  امروز در مجموع از ۵۹ رسانه و خبرنگار برتر تقدیر می شود.

کد خبر 4694953

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرنگاران جشنواره مطبوعات روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان