Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه با متخلفان و قانون‌شکنان برخورد بسیار شدیدی خواهم داشت گفت: اصلاح ساختار اداری شهرداری خرم‌آباد موضوعی لازم و حیاتی است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا بردبار عصر امروز در جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری خرم‌آباد با تأکید بر عزم خود برای اجرای قانون در بخش‌های مختلف شهرداری اظهار داشت: خط قرمز من قانون است و بدون شک با متخلفان و قانون‌شکنان برخورد بسیار شدیدی خواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آرامش در فضای اداری باید حفظ شود و برای پیشبرد کارها نیاز به یک فضای آرام و به‌دوراز حاشیه‌داریم و سعی خواهیم کرد زمینه‌های لازم برای ایجاد چنین محیطی را فراهم کنیم.

‌دستور رئیس دادگستری اردبیل ‌برای حل معوقات کارگران‌ شهرداری پارس‌آبادشهردار متخلف خرم‌آباد برکنار شد؛ انتخاب سرپرست برای شهرداریآخرین وضعیت پرونده شهرداری صدرا؛ قرار وثیقه 500 میلیون تومانی برای رئیس شورای شهر

سرپرست شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: اصلاح ساختار اداری شهرداری موضوعی لازم و حیاتی است، بخش جاری و غیر عمرانی شهرداری بیش‌ازحد بزرگ و فربه شده است و لازم است اقداماتی را در راستای کوچک‌سازی آن انجام دهیم.

 وی تصریح کرد: متأسفانه هم‌اکنون در آستانه آغاز شش‌ماهه دوم سال در وضعیت نامناسبی به سر می‌بریم این در حالی است که برای آنالیز وضع موجود نیاز به زمان قابل‌توجهی داریم؛ تنها عاملی که می‌تواند زمان لازم برای آنالیز وضع موجود و سپس اصلاح معایب احتمالی را کاهش داده و سبب تسریع در امور شود وفاق و همدلی اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری با شهردار و مدیریت شهری است.

بردبار گفت: امیدواریم بتوانیم باهمت و تلاش و تدبیر فضای ذهنی منفی ایجادشده علیه شهرداری و بی‌اعتمادی شهروندان به مدیریت شهری و مجموعه شهرداری را از بین ببریم. وی با تأکید بر پرهیز از هرگونه انتقام‌کشی و کینه‌جویی اظهار داشت: بنده هیچ‌گونه عناد و دشمنی با اشخاص ندارم زیرا فرصتی برای واکاوی مشکلات و ناراحتی‌های گذشته نیست.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه‌های برق استان قزوین این بار در آوج اجرا شد. 

وی افزود: اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهید آباد با هدف کاهش بارفیدر و کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه امروز چهارشنبه اجرا می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: با اجرای این اقدام جهادی افزایش قدرت مانور و جلب رضایتمندی مشترکین نیز محقق می‌شود. 

اینانلو در خصوص مشخصات فنی این اقدام جهادی بیان کرد: این اقدام در محدوده پست ۶۳ کیلو ولت آبگرم با شبکه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود. 

وی یادآور شد: در اجرای این اقدام جهادی ۱۳ اکیپ نظارتی، ۲۱ اکیپ عملیاتی با استفاده از ۵۷ نفر نیروی فنی و ۹ نیروی نظارتی و ۱۲ نیروی پشتیبان همکاری می‌کنند. 

اینانلو بیان کرد: نیرو‌های فنی با بهره گیری از ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل این اقدام را انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست شرکت توزیع نیروی برق این اقدام جهادی در شهر آوج با یک میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود. 

وی از همکاری پلیس راه، اورژانس، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح تشکر کرد. 

شهرستان آوج دارای۲۴ هزار مشترک خانگی و تجاری و صنعتی و کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان