Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@22:04:42 GMT

دیدار برجامی عراقچی با همتای ژاپنی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۳۷۶

دیدار برجامی عراقچی با همتای ژاپنی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،‌ در این نشست، گفت و گوهای صریحی در مورد روابط دوجانبه و راه های گسترش آن به عمل آمد و طرفین در خصوص تحولات مربوط به برجام و اوضاع منطقه خلیج فارس و آسیای غربی با یکدیگر تبادل نظر کردند.

 

معاونان وزیران امور خارجه دو کشور همچنین با اشاره به اهمیت سفر اخیر نخست وزیر ژاپن به تهران، علاقه مندی خود را به ادامه مشورت های عالیرتبه سیاسی ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موری  امروز همچنین با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد و گفت: توکیو برای روابط با تهران و تداوم رایزنی‌ها اهمیت زیادی قائل است.
وزیر امور خارجه نیز با اشاره به روابط خوب و سازنده دو کشور و همچنین سفر تاریخی و مهم نخست‌وزیر ژاپن به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری، از ادامه رایزنی‌ها با ژاپن در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای استقبال کرد.
دور قبلی گفت وگوهای سیاسی ایران و ژاپن با حضور سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و تاکه ئوموری معاون ارشد وزارت خارجه ژاپن روز شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ در تهران برگزار شد.
پیش از این دیدار، معاون وزیر خارجه ژاپن با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ملاقات کرد.

310 310

کد خبر 1290552

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدعباس عراقچی ایران و ژاپن ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ گردشگری سرگرمی استان آذربایجان شرقی دفاع مقدس جنگ تحمیلی مجلس دهم استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا