Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:46:56 GMT

معاون وزیر خارجه ژاپن با ظریف دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۹۶۸

معاون وزیر خارجه ژاپن با ظریف دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، تاکئو موری، معاون ارشد وزارت خارجه ژاپن که به تهران سفر کرده است، بعداز ظهر امروز با محمد جوادظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

موری، با اشاره به گفتگوهای سازنده اش با معاون سیاسی وزارت امور خارجه افزود: کشورش برای روابط با تهران و تداوم  رایزنی‌ها اهمیت زیادی قائل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به روابط خوب و سازنده دو کشور و همچنین سفر تاریخی و مهم نخست وزیر ژاپن به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری، از ادامه رایزنی‌ها با ژاپن در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای استقبال کرد.

کد خبر 4694773 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور خارجه ایران ژاپن محمد جواد ظریف مجلس شورای اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف حسن روحانی محمدجواد ظریف هیئت دولت خلیج فارس شورای نگهبان سید عباس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی امانی با حسین امیرعبداللهیان دیدار و تبادل نظر کرد.

مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل مأموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: به نظر می‌رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

کد خبر 749961

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم