Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آزادی ابرنفتکش ایرانی گریس ۱ را پیامی روشن از قدرت بازدارندگی ایران  به جهان توصیف کرد.   به گزارش «تابناک»، متن توییت وی را در زیر می‌خوانید. ‏رفع توقیف ‎گریس ۱ پیام روشنى از قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به همگان بود. محموله نفت ما باید به سلامت به مقصد برسد. اشتباه بعدی انگلیس پاسخی سخت‌تر به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توقیف نفتکش گریس ۱ محسن رضایی بازگشت آزادگان پوری حسینی آیت الله یزدی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین سید حسن نصرالله تنگه جبل الطارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب