Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار عصر شنبه در همایش سراسری تجلیل از آزادگان سرافراز اردبیلی با اشاره به ۱۷۱ زن آزاده دوران دفاع مقدس در کشور، تصریح کرد: زنان همواره در عرصه‌های سخت دوشادوش مردان برای صیانت از استقلال، عزت و امنیت کشور وارد گود شده و به وظیفه خود در قبال آرمان‌های ارزشمند انقلاب جامه عمل پوشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زنان آزاده و سرافراز با استقامت، صبر و یقین در دوران سخت جنگ تحمیلی در نقش‌ها و مسئولیت‌های مختلف برای عزت ملت کشورمان تلاش کرده و به عنوان نمونه و الگویی از صبر و تلاش محسوب می‌شوند.

 معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری به روحیه صبر و استقامت دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیاز داریم و چاره عبور از تحریم‌ها و جنگ سخت اقتصادی و روانی دشمنان تکیه بر چنین باورهایی است.

ابتکار از تلاش برای زمینه سازی برای اشتغال، تولید و احیای فعالیت‌های اقتصادی در کشور خبر داد و ادامه داد: دشمنان با وضع شرایط سخت اقتصادی برای کشور به دنبال ناامید کردن مردم از آینده روشن و عزتمندی هستند که با مقاومت و ایثار دلاورمردان و شیر زنان ایرانی به بار نشسته است.

وی ادامه داد: خدشه دار کردن انسجام ملی با اختلاف افکنی‌ در بین مردم و جدا کردن حاکمیت از ملت، از دیگر خدعه دشمنان در قبال نظام بوده و ملت با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با حضور به موقع خود در صحنه‌های حساس، استکبار جهانی را در دستیابی به آرزوهای باطلشان ناامید خواهند کرد.

برخورداری استان اردبیل از ۷۰۰ آزاده دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در جریان این همایش با گرامیداشت ۲۶ مرداد، سالروز ورود پیروزمندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، افزود: استان اردبیل از سه هزار و ۴۰۰ شهید، ۹ هزار جانباز و ۷۰۰ آزاده برخوردار بوده که برای امنیت و استقلال کشورمان در دوران دفاع مقدس در خط مقدم جنگ حق علیه باطل قرار گرفتند.

شاهی ادامه داد:  برای برخورداری از جهان بینی صحیح نیازمند تعریف الگو و نمادهایی از صبر و بصیرت هستیم و نمونه چنین الگوهایی در دوران دفاع مقدس به وفور دیده می‌شود.

به گفته وی آزادگان وارثان شهدا و سند افتخار نظام بوده  و به عنوان مظهر صبر و بردباری شناخته می‌شوند و باید در تمامی شرایط قدردان مجاهدت چنین دلاورمردانی بود.

کد خبر 4695030

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادگان جنگ تحمیلی معصومه ابتکار اردبیل روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است