Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله حیدری عصر امروز در بندرلنگه، از خاکسپاری ۵ نفر فوتی که از اعضای یک خانواده بودند در روستای حشام پارسیان زادگاه سرپرست این خانواده خبر داد.

وی افزود: شامگاه بیست وسوم مرداد اجساد این خانواده ۵ نفره در منزل مسکونی خود واقع در جزیره لاوان کشف شد که با هماهنگی مقام قضایی و پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه، اجساد به پزشکی قانونی جهت بررسی بیشتر و علت مرگ منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیار لاوان اضافه کرد: اجساد این خانواده روز گذشته از پزشکی قانونی بندرعباس به روستای احشام شهرستان پارسیان زادگاه مرحوم محمد معراجیان سرپرست این خانواده منتقل و در آنجا به خاک سپرده شدند.

حیدری یادآور شد: سرپرست این خانواده شاغل در پالایشگاه نفت لاوان بوده که به همراه همسر و دو فرزند دختر و یک فرزند پسر بعلت نامعلومی در منزل خود فوت کردند.

وی با تقدیر از دستگاه قضایی و پلیس آگاهی که در کمال آرامش ودقت در حال بررسی و جزئیات این حادثه هستند؛ گفت: مردم جزیزه لاوان از این واقع دردناک متاثر شدند و اکنون همگی منتظر اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی و پلیس آگاهی هستیم که علت فوت این خانواده مشخص گردد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرگ مشکوک پالایشگاه نفت پزشک قانونی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران، این خانواده پس از ۵ ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

بارش‌های سیل‌آسا روز گذشته، مسیرهای کوهستانی را به شدت لغزنده و گل‌آلود کرده بود. در این میان، یک خانواده ۱۱ نفره که برای تفریح به منطقه اکوز داغی رفته بودند، در مسیر بازگشت با مشکل مواجه شدند.

وجود دو کودک زیر شش سال در بین اعضای خانواده شرایط را پیچیده کرده و بر اضطراب عملیات افزوده بود.

با اطلاع از این حادثه، محل اعزام جمعیت هلال احمر و راهداران با دستگاه سنگین شأن مشخص شد.

عملیات نجات با حضور میدانی بخشدار مرکزی هریس و همکاری نجاتگران جمعیت هلال احمر آغاز شد.

نیروهای امداد و خدمات رسان با تلاش‌های بی‌وقفه خود، پس از ۵ ساعت موفق شدند این خانواده را از منطقه کوهستانی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان هریس انتقال‌دهند تا این خانواده شب را مهمان جمعیت هلال‌احمر باشند.

حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر در این خصوص گفت: با توجه به شرایط جوی و ادامه دار بودن بارش‌ها و سخت شدن عبور مسیرهای کوهستانی، از تمامی گردشگران و کوهنوردان، طبیعت گردان و کوهروان تقاضا می‌شود که از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و از اقامت در مسیل‌ها اجتناب نمایند یا با رعایت تمام نکات ایمنی اقدام به این کار کنند.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس/ طبیعت گردان مراقب باشند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم