Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما که در بجنورد برگزار شد اظهار کرد: کمال‌گرایی ودیعه‌ای الهی در ذات انسان‌هاست و فطرت و عقل انسانی هم منطبق بر اصولی است که بر این مبنا بنا شده‌اند.

وی افزود: آدمی در مسیری که برای تحقق مقصد خود به عنوان کمال ترسیم کرده و در کشاکش ارتباطات درونی و بیرونی و متناسب با اینکه ذات انسان مرتبط با ابعاد رحمانی و شیطانی است، دچار کجروی‌هایی هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اینکه حق تعالی انسان را برای دعوت به خود آفریده است گفت: هیچ چیز ارزشی بالاتر از انسان در نظام خلقت ندارد، کمال برای رفع نقص است و آن چیزی می‌تواند آدمی را به کمال برساند که انسان را ورای خودش ببرد و از مرتبه انسانی ارتقا دهد و بالاتر ببرد.

وی ادامه داد: تولید زیبایی و نمایش احسن آن، موجب می‌شود همه جامعه زیبا شود و یکی از تعاریف اصلی هنر که دست اندرکاران برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی هم در این مسئله سهمی‌بسزا دارند، همین مسئله است.

رحمانی فضلی کار هنرمندان را خلق زیبایی دانست و تصریح کرد: باید این زیبایی هنری را در منظر جامعه قرار داد و به این وسیله جامعه را به زیبایی و کمال رساند.

وزیر کشور با تاکید بر دفاع از حقیقت به عنوان مرام و مسلک طی طریق در مسیر کمال عنوان کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سراسر زیبایی است زیرا در دوره‌ای هستیم که انسان‌های مومن و پاک در مراحل مختلف انقلاب، همه هستی خود را فدای پیشرفت کشور کرده‌اند و هر زمان که جامعه احساس نیاز کرده از دارایی اصلی‌شان یعنی جانشان گذشته‌اند.

وی تصریح کرد: به عنوان یک سیاستمدار باید ابزار سیاست را بکار بگیرم تا مردم در مسیری امن و آرام، بدون دغدغه مشکلات معیشتی و اقتصادی، عدالت و آزادی، به سمت کمال حرکت کنند.

رحمانی فضلی عدالت، آزادی و تامین زندگی مردم را وسیله اعتلای جامعه دانست و گفت: در جامعه اسلامی ایران به عنوان جامعه هنرمندان زندگی می‌کنیم، کشوری که مردم به مقدسات، هدف، کمال و حرکت در مسیر کمال اعتقاد دارند و ما به عنوان نمایندگان این جامعه، باید تلاش کنیم همه امکانات را برای آنها فراهم کنیم.

وزیر کشور افزود: مردم ایران در همه شرایط پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و اگر امروز با وجود همه توطئه‌ها روی پای خود ایستاده‌ایم و در مسیر کمال حرکت می‌کنیم، به واسطه همین مردم است.

وی با اشاره به سابقه 22 ساله جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما خاطرنشان کرد: این جشنواره به بلوغ و بالندگی رسیده و تفاوت زیادی با نخستین دوره‌ها دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صدا و سیما وزیر کشور جشنواره جشنواره تولیدات مراکز استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار با اساتید مدارس حوزه علمیه تبریز افزود: عدم تبعیض در مراکز علمی موجب افزایش انگیزه و دل گرمی اساتید می‌شود.

وی بابیان اینکه معلمی شغل انبیاست، از اساتید حوزه خواست در کنار علم به تزکیه، تربیت و اخلاق توجه ویژه‌ای داشته باشند و دانشجویان باشعور و آگاهی تربیت کنند.

رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه معلم می‌تواند به آگاهی نسل جوان عمق ببخشد و جامعه را به سمت سعادت هدایت کند، بیان کرد: باید احترام، ادب و اخلاق در حوزه و دانشگاه حفظ شده و ارتقا یابد و به جامعه نیز تسری پیدا کند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: معلمی یکی از صفات خداوند است و معلمان آن چیزی که بیان می‌کنند تجلی علم حق است.

وی با اشاره به اینکه معلمان فارغ از مسائل مادی و دنیوی با عشق و علاقه فعالیت می‌کنند و این بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: معلم و استاد همواره باید مورد تکریم قرار گیرند و انتظارشان از جامعه و نظام آموزشی، ادب و حسن خلق است.

وی تأکید کرد: تمامی مراکز علمی باید طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال" جهش تولید با مشارکت مردم" داشته باشند و معلمان و اساتید اهمیت این نامگذاری را برای مخاطبان خود تبیین کنند.

کد خبر 6095206

دیگر خبرها

  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند