Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس در سال جاری به دنبال ائتلاف با نیروهای اصولگرای میانه‌رو هستند؛ راهبردی جدید که به نظر می‌رسد بر اثر ضعیف شدن پایگاه اجتماعی آنها در بین مردم اتخاذ شده است. انتخابات مجلس از اهمیت زیادی برای اصلاح‌طلبان برخوردار بوده که حاضر هستند با رقبای خود دست به همکاری بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: اصلاح‌طلبان بدترین دوره زمانی خود را می‌گذرانند همچنین در سطح کلان کشور شکست خورده‌ و مردم به شدت از عملکرد آن‌ها ناراضی هستند. نهادهای دیگری که از آنها تشکیل شده‌اند با ناکارآمدی مواجه شدند.

شاکری به فعالیت‌های اخیر اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس در سال جاری اشاره کرد و گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال پاک کردن حافظه تاریخی مردم هستند تا خود را از وضعیت شکست خورده 6 سال اخیر جدا کنند.

به گفته این استاد دانشگاه اصلاح‌طلبان در حال فاصله گرفتن با کسانی هستند که روزی خودشان آن‌ها را بر سر کارآورده‌اند. آن افراد مهر تأیید اصلاح‌طلبان را بر پیشانی دارند، همچنین مردم از این جناح سیاسی روی گردان شده و از سمت جریان انقلابی ضربه سختی دریافت کرده‌اند به همین دلیل برای ورود دوباره به عرصه قدرت زیر چتر دیگران وارد میدان خواهند شد.

وی گفت: مردم اگر از دل جریان‌های تند اصلاحات با خبر بودند حتما از آنها فاصله گرفته و حتی به مبارزه می‌پرداختند. اصلاح‌طلبان به دنبال روشن شدن این مطلب نیستند از این رو با دادن آدرس غلط خودشان را پنهان می‌کنند.

شاکری بر خط کشی میان نیروهای انقلابی با اصلاح‌طلبان تأکید کرد و گفت: اتحاد میان اصلاح‌طلبان و نیروهای انقلابی رخ نخواهد داد مگر در موضوعاتی که مسائل قومیتی رخ دهد، آن زمان اصلاح‌طلبان بر اثر همین امر شاید به اتحاد با نیروهای انقلابی برسند اما به زودی چهره خودشان را نشان می‌دهند.

به گفته این استاد دانشگاه هیچ گروه و نیروی انقلابی نزدیک اصلاح‌طلبان نمی‌رود زیرا نگاه دشمن‌شناسانه منجر به برخی مرزبندی‌ها می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: اصلاح‌طلبان با سابقه منفی و شکست خورده به دنبال پاک کردن سابقه تاریخی خود هستند. از این رو اقدامات آنها شاید منجر به پاک شدن خطاها و اشتباهاتشان از ذهن مردم شود.

انتهای پیام/

171 / 320 دانشگاه اصلاح‌طلبان مردم انتخابات مجلس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه اصلاح طلبان مردم انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود