Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق نسبت به طرحی که قرار است به زودی اجرایی شود، هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، قیس خزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در توییتی نوشت، ادامه انفجار در انبارهای هیئت حشد شعبی، بدون اطمینان از دلایل واقعی این حادثه،‌ بسیار خطرناک است. این اقدامات به معنای تحلیل رفتن ظرفیت‌های این هیئت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نوشت، این اقدامات نشان می‌دهند که برنامه‌ای در آینده نزدیک در شرف اجرایی شدن است. حاکمیت ملی تنها با اقدامات کامل در ذخیره‌سازی تسلیحات و نیز توانایی عراق برای دفاع از حریم زمینی و هوایی خود حفظ می‌شود.

روز دوشنبه در یکی از انبارهای تجهیزات داخل اردوگاه الصقر وابسته به پلیس فدرال و حشد شعبی واقع در جنوب بغداد انفجاری رخ داد و در اثر آن یک تن کشته و ۲۹ تن دیگر از میان نیروهای امنیتی و حشد شعبی زخمی شدند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنبش عصائب اهل الحق عراق انفجار بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سرلشکر بکیل صالح الوهبی، فرمانده گردان‌های الوهبی یمن تصریح کرد که آمریکا به طور مخفیانه از طریق نیروهای نیابتی و مستقیم خود برای تشدید تنش نظامی در یمن اقدام می‌کند.
 
وی افزود: «فعالیت‌های آمریکایی‌ها محرمانه و شامل جلسات مخفیانه در مکان‌های مختلف از جمله حضرموت، المکلا، جزایر یمنی و عربستان سعودی است.»
 
الوهبی خاطرنشان کرد که استراتژی آمریکا با هدف انتقال مناقشه از دریا به زمین در یمن و تلاش برای دستیابی به مزیت استراتژیک و تضعیف تلاش‌های بین‌المللی برای مذاکرات صلح است.
 
وی گفت که این امر می‌تواند تاکتیکی برای تحت فشار قرار دادن یمن به منظور دست کشیدن از حمایت خود از فلسطین در بحبوحه نسل‌کشی مداوم رژیم صهیونیستی در نوار غزه باشد.
 
فرمانده گردان‌های الوهبی یمن نسبت به اقدام تلافی‌جویانه نیروهای مسلح یمن و ملت یمن در صورت تشدید تنش‌ها هشدار داد.
 
وی اظهارات اخیر نیروی دریایی ایالات متحده در مورد عقب نشینی ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی از دریای سرخ به شرق مدیترانه را رد کرد و آن را صرفا تلاش برای فرار نظامی دانست.
 

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!