Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر غدیر خم ۹۸ که به میزان حق بودن امیرالمومنین(ع) از نگاه پیامبر گرامی اسلام(ص) و حدیث شریف «عَلِيٌّ مَعَ الْحَقِّ وَ الْحَقُّ مَعَ عَلِيٍّ» به روایت شیعه و سنی و مفهوم عدالتِ مورد مطالبه جامعه جهانی می‌پردازد، رونمایی می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: آئین رونمایی از «پوستر غدیر خم 98» اثر فاخر هنری و مشترک استاد نجابتی و استاد روح الامین که به همت بنیاد بین المللی غدیر، سازمان اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی و موسسه راسخون تولید شده است، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، این اثر به میزان حق بودن امیرالمومنین(ع) از نگاه پیامبر گرامی اسلام(ص) و حدیث شریف «عَلِيٌّ مَعَ الْحَقِّ وَ الْحَقُّ مَعَ عَلِيٍّ» به روایت شیعه و سنی و مفهوم عدالتِ مورد مطالبه جامعه جهانی می پردازد.

 

بنابر این گزارش، این پوستر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی»، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و «حسین ظریف منش»، مدیر عامل این بنیاد همزمان با جشم بزرگ ایثار رونمایی می شود.

 

پوسترغدیر 98 با هدف تامین نیاز فرهنگی و تصویری جامعه در موضوع «عید بزرگ غدیر» و تولید آثار فاخر در این موضوع غدیر که به تعبیر مقام معظم رهبری دام ظله العالی «کار در مورد غدیر، کاری بزرگ و پر جاذبه است» با همکاری سه استاد برجسته طراحی و تصویرسازی کشور پوستر غدیر تولید و چاپ شده است.

 

پوستر غدیر 98 با طراحی استاد مسعود نجابتی، تصویرسازی؛ استاد حسن روح الامین و خوشنویسی؛ استاد احمد خوانساری با نگاه فضای کنونی جامعه که نیازمند دادخواهی اجتماعی تولید شده است.

 

این اثر هنری به مفاهیم بلند عدالت با نماد مجسم ذوالفقار نماد عدالت مورد انتظار جامعه جهانی و میزان حق، محور بودن ولایت پیرو حدیث نبوی «علی مع الحق و الحق مع علی حیثما دار» و نیاز به تبیین ولایت  با فضای محو انتزاعی از حدیث «امام علی در آسمان ها مشهورتر از زمین است» و جمله طلایی امام خامنه ای دام ظله العالی «ببینید علی کجاست و انگشت اشاره او به کدام سو است»، می پردازد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه اردبیل گلپایگان غدیر شبستان یزد امام جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه پوستر غدیر دهه ولایت و امامت رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه