Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کریمیان از برپایی کاروان شادی غدیر با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی در روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

«محمدرضا کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید ولایت، کاروان  شادیانه عید غدیر با برنامه های متنوع فرهنگی وجشن هایی به مناسبت دهه ولایت از سوی  کانون  فرهنگی وهیات قمربنی هاشم روستای کاغذی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول هیئت قمر بنی هاشم روستای کاغذی افزود: امسال با توجه به اهمیت دهه ولایت و تاکید بیشتر بر برگزاری  جشن های این دهه باشکوه تر از سال های گذشته در این راه قدم برداشتیم و با برنامه ریزی هایی که شده است بر آنیم تا جشن روز عید غدیر را به یک همایش بزرگ باعنوان کاروان شادیانه عیدغدیر تبدیل  کنیم.

کریمیان افزود: این برنامه ها از سوی هیئت قمر بنی هاشم (ع) و با همکاری کانون فرهنگی قمر بنی هاشم و ستاد احیای غدیر استان قم با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی مذهبی برگزار می شود. کاروان شادی غدیر مهم ترین برنامه عید ولایت در این روستاست که این کاروان، روز سه شنبه از ساعت ۱۸ از حسینیه  قمربنی هاشم (ع) به طرف امام زاده  سلطان  صالح (ع) این روستا حرکت خواهد کرد.

 

کریمیان تصریح کرد: همچنین پرچم اهدایی عتبه علوی که از ستاد احیای غدیر استان قم حسینیه امام منتظر به این هیات اهدا شده است قرار است باحضورهمه دوست داران حضرت امیرالمومنین(ع) رونمايي  شود و همراه  کاروان جلوه معنوی این روز را بیشتر کند. مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) و اجرای مسابقات فرهنگی مذهبی از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

 

مسؤول هیئت قمر بنی هاشم روستای کاغذی به بیان اهداف کلی برگزاری  این برنامه ها پرداخت و گفت: نخستین هدف ما در جهت برگزاری برنامه ها و جشن های دهه ولایت  به سفارش اکید  در روایات معصومین علیهم  السلام  وهمه علما و مراجع، شناساندن  و احیای غدیر  بویژه در بین نوجوانان و جوانان  است.

 

کریمیان بیان داشت: بیشترین محافل  وعزاداری ها توسط هیآت مذهبی درطول سال  برای عزاداری  های اهلبیت بویژه در دوماه عزاداری برای ایام ماه محرم و صفر است، لذا غدیر که نقطه عطف و شروع برای معرفی مقام امیرالمومنین علی(ع) ونصب جانشینی ازطرف خدا برای  حضرت رسول اکرم(ص) است گم می شود وهیچ تبلیغی برای آن نمی شود در صورتی که باید به بهترین شکل  این واقعه  تاریخی را با برگزاری وبرنامه ریزی های دقیق دراین دهه در کنار جشن های شادی بیان کنیم.

 

مسؤول هیئت قمر بنی هاشم روستای کاغذی اظهار داشت: با تکریم دهه ولایت و روزعید غدیر دل های  همه شیعیان به یک سو کشیده  خواهد شد و آن هم ولایت پذیری امام مهدی(عج) ونایب بر حقش حضرت آیت اله  خامنه ای (مدظله العالی) خواهد بود و این میسرنمی شود مگر اینکه همه ما مسلمانان  چه شیعه وچه سنی بتوانیم درکنارهم  با پذیرش سخنان  به حق  حضرت رسول اکرم (ص)  وعمل به دستورات  کلام خدا در قرآن  پیش قدم برای ظهوردولت امام زمان (عج )باشیم.

 

کریمیان در پایان از همه مردم روستای کاغذی و مسئولین محلی خواست جهت  هرچه باشکوه برگزار کردن این برنامه و احیای فرهنگ غدیر همکاری کنند./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد امام جمعه گلپایگان دعای عرفه استان همدان اردبیل ۲۶ مرداد کاروان شادی غدیر روستای کاغذی شهرستان آران و بیدگل کاروان شادی آران و بیدگل عید غدیر غدیر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است