Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@04:38:25 GMT

وعده بایدن برای همکاری با جمهوریخواهان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۱۶۳

به گزارش ایسنا، به نوشته پایگاه هیل، جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در اظهاراتی در یک مراسم جلب کمک‌های مالی در ماساچوست آمریکا گفت: تعداد قابل توجهی از جمهوریخواهان واقعا خوب در بیرون از اینجا هست. شاید گفتن این حرف موجب شود که من با دموکراتها به مشکل بر بخورم اما واقعیت این است که در زمان دولت قبلی هر دفعه که مشکلی پیش می‌آمد، به یاد دارید که برای رفع مشکل چه کسی را به کنگره می‌فرستادند؟ خود من.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون آنها می‌دانند که من به تیم مقابل احترام می‌گذارم.

جو بایدن گفت، اگر چه جمهوریخواهان و دموکراتها نسبت به اکثر مسائل در واشنگتن در ظاهر اختلاف نظر دارند اما بسیاری از محافظه‌کاران از روی ترس و ارعاب است که از دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی پیروی می‌کنند.

او خاطر نشان کرد: آنها انسانهای شریفی هستند. آنها صرفا به این خاطر که به مسائل اهمیت می‌دهند برای سمتهایشان نامزد شدند اما در حال حاضر آنها را مرعوب ساخته‌اند.

این اظهارات بایدن در حالی مطرح شدند که سابق بر این اظهاراتی مشابه در خصوص همکاری با جمهوریخواهان باعث عصبانیت دموکراتهای مترقی که به دنبال یک کاندیدای قادر به مبارزه موثر با دونالد ترامپ و دستور کار جمهوریخواهان هستند، شده بود؛ کسانی که بایدن را به خاطر حرفش در خصوص تمایل جمهوریخواهان کنگره به همکاری، متهم به ساده‌لوحی کرده‌اند.

بایدن پیش از این با اتکا به چند دهه خدمتش در سنای آمریکا تلاش کرد که خود را به مذاکره‌کننده ارشد دولت باراک اوباما در کنگره بدل کند. او در اظهاراتش تاکید کرد، برای اجرای تغییرات پایدار و بلند مدت لازم است که دست همکاری به سوی تمامی گروه‌های سیاسی دراز شود.

بایدن در ماه ژوئن گفته بود: اگر قرار باشد همان اول کار فکرتان این باشد که شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید پس چرا همه شما به خانه هایتان برنمی‌گردید؟ یا این که وقتی شما درباره یک انقلاب فیزیکی واقعی حرف می‌زنید پس بیایید آن را آغاز کنیم. چون که ما باید بتوانیم عملکردمان در درون نظاممان را تغییر دهیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) سندروم توهم بیقرار «بایدن»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • سرقت برای انتقام!
  • (ویدیو) سندروم توهم بیقرار «بایدن»
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • فیلم| اوسمار: به خاطر «گل‌محمدی» به ایران آمدم