Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در حاشیه دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات با حضور در جمع خبرنگاران درباره استمرار راهبرد مقاومت فعال گفت: حق را باید ستاند حق  به انسال از طرف قدرت‌ها هدیه داده نمی‌شود. ما هم  به عنوان ملتی که همواره مقاوم بوده و برای تامین حقوق خود تلاش کردیم و خون‌های زیادی دادیم از طریق مقاومت در برابر زورگویی‌های بیگانگان می‌توانیم خق خود را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه در ماه‌های اخیر رخ داد به عنوان راهبرد مقاومت در همین راستا بود که ما با مقابله با زورگویی‌ها می‌توانیم حقوق خود را استیفا کنیم. امروز ملت ایران سربلند است که در برابر فشار آمریکا و اتباع آنها توانسته مقاومت کند و اقتدار خود را نشان دهند. این مسیر را باید با تدبیر و خردورزی ادامه داد تا این دوره سخت بگذرد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به تدوین سند راهبرد مقاومت فعال گفت: این سند نیست راهبردهایی است که برای رهبری در شورای راهبردی روابط خارجی تهیه می‌شود که ایشان اگر صلاح بدانند آن را به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ می‌کنند. ما درباره راهبرد مقاومت فعال گزارش‌هایی را خدمت ایشان فرستادیم ان‌شا‌الله مورد استفاده قرار گیرد.

وی درباره کارشکنی آمریکا در ماجرا توقیف نفتکش ایرانی گفت: این پیروزی بود برای ایران که توانست کشتی خود را آزاد کند و شکست انگلستان بود که بدون دلیل دست به این راهزنی دریایی زده بود. طبیعتا این پایان کار نیست و این توطئه تمامی ندارد ولی ما باید آماده باشیم تا به آنها پاسخ دهیم و از هویت و منافع خود دفاع کنیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف رهبر معظم انقلاب کمال خرازی شورای راهبردی روابط خارجی نفتکش ایران شورای راهبردی روابط خارجی ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در نشست شورای راهبردی غدیر استان گفت: عید غدیر فرصتی برای روشنگری در جامعه و جهان است که باید فلسفه غدیر و سیره حضرت علی (ع) ترویج یابد.


آیت الله عبادی به ظلم و ستم مستکبران عالم به مردم جهان اشاره کرد و گفت:امروز جامعه جهانی بیش از هر زمانی میتواند اهمیت غدیر را به عنوان ستون دین درک کنند و باید این سیره ناب را به جهان عرضه کرد تا زمینه افرایش معرفت بشری فراهم شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر علاوه بر برگزاری جشن‌ها و آذین بندی و فضا سازی شهر‌ها و روستا‌ها به موضوعات تبیینی و تحلیل فلسفه غدیر توجه کرد افزود: در این زمینه فضای مجازی فرصتی برای کار تبیینی است که باید از آن بهره برد.


طالبی گفت:باید جشن‌های غدیر را مردمی برگزار کرد و دستگاه‌های اجرایی هم از آنها پشتیبانی کنند.


در این جلسه اعضای شورای راهبردی غدیر استان هم به بیان نظرات و برنامه‌های خود برای گرامی داشت این عید بزرگ پرداختند.

دیگر خبرها

  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟