Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع گفت: تیم داوری چهاردهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در رده سنی کودکان و نوجوانان (۷ - ۱۸ سال) سه نفر را به عنوان رتبه های اول تا سوم و همچنین هشت نفر دیگر را شایسته تقدیر معرفی کردند.

 «عباس زارع» امروز(یکشنبه27مردادماه) به خبرنگار شبستان در ساری با بیان اینکه نتایج داوری چهاردهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع)  از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) نهایی شده، اظهار کرد: یازده برگزیده رده سنی کودکان و نوجوانان (7 - 18 سال) این جشنواره  در بابل معرفی و تجلیل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تیم داوری این جشنواره در بخش کودک و نوجوان نفیسه قریه میرزایی از کرمان، دنیا اسکندزاده از تهران و لاوین جمشیدی از کرمانشاه را به ترتیب نفرات اول تا سوم اعلام نمودند، افزود: گلناز عبدی از گلستان، محمدمهدی محمدی از مازندران، سیده مینا کبابیان از کردستان، نوشین سادات فاطمی از کرمان، مرجان عارفی فرد از آذربایجان غربی، پرنیان کیانی مجد از تهران، یاسمین تقی پور از کرمان و زهرا دژاکام از گیلان در این بخش از جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) شایسته تقدیر اعلام شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه نامه های منتخب جشنواره چهاردهم در کتاب نجوای دل چاپ و منتشر می شوند،  یادآورشد: برگزیدگان چهاردهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) 4شهریورماه ساعت17 با حضور چهره‌های برجسته ملی و خارجی در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر نماز جمعه عید غدیر خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه ولایت و امامت اردبیل شبستان یزد خبرگزاری شبستان روزنامه برترین های جشنواره نامه ای به امام رضا عباس زارع بخش کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان