Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدمحمد‌قائم کاظمی‌بیدک، رئیس جهاد‌دانشگاهی واحد کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، ‌27 مردادماه در جمع خبرنگاران، از پذیرش دانشجو در مرکز علمی  ـ کاربردی جهاد‌دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در مهرماه دانشجو می‌پذیرد.

وی رشته‌های تحصیلی این مرکز آموزشی را در مقطع کاردانی شامل فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی دانست و افزود: همچنین این مرکز در مقطع کارشناسی، در رشته‌های فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد‌دانشگاهی واحد کهگیلویه‌و‌بویراحمد اظهار کرد: زمان ثبت نام مقطع کاردانی از 27 مردادماه و زمان ثبت نام مقطع کارشناسی از دوم شهریورماه است.

کاظمی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی، خبر داد و اضافه کرد: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، کارگاه معماری، کتابخانه، واقع شدن در مرکز شهر... مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

وی اظهار کرد: از مزایا و امکانات در نظر گرفته شده برای دانشجویان و علاقه‌مندان تحصیل در این مرکز، می‌توان به امکان تقسیط شهریه مطابق ضوابط، استفاده از وام بدون بهره دانشجویی و پایین‌ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌ها اشاره کرد.

این مدرس درس روانشناسی در دانشگاه‌های کهگیلویه‌‌وبویراحمد ابراز کرد: داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش مقطع کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی 98-99 (ترم مهرماه)، باید ابتدا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

کاظمی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند به نشانی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد واقع در یاسوج، سالم‌آباد، بلوار کاشانی، کاشانی 19، مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد‌دانشگاهی استان، مراجعه یا با شماره تلفن‌های 07433233995 و 09924496347 تماس حاصل کنند.

یادآور می‌شود، هم‌اکنون در این مرکز 260 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی پذیرش دانشجو جهاددانشگاهی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی  از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند. هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.
وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.
نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.
هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند. وی اضافه کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳