Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:25:14 GMT

واکنش منفعلانه نتانیاهو به مواضع سیدحسن نصرالله

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۹۲۴

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای از سوی دفترش مدعی شد: «ما از تهدیدهای سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب‌الله لبنان تأثیر نمی‌گیریم».

نتانیاهو در ادامه گزافه‌گویی‌‌های خود مدعی شد: «نصرالله به خوبی می‌داند که چرا از پناهگاه خود سخنرانی می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید حسن نصرالله جمعه گذشته در سخنرانی تلویزیونی خود به مناسبت سیزدهمین سالگرد پایان جنگ اسرائیل به لبنان در سال ۲۰۰۶ اعلام کرد که این جنگ به حزب‌الله کمک کرد تا نظام دفاعی خود را برای دفاع از شهرها و روستاهایمان توسعه و گسترش دهد.

نصر الله در ادامه افزود: «آنچه حزب‌الله امروز در اختیار دارد، ‌قابل مقایسه با داشته‌های آن در سال ۲۰۰۶ نیست، از آن زمان تاکنون برای تمرین و تجربه و پیشرفت عمل کرده‌ایم». 

وی با هشدار به اسرائیلی‌ها گفت: «اگر وارد سرزمین ما شدید، برای پخش مستقیم نابودی اسرائیل آماده خواهید شد».

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو سید حسن نصر الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان

اعتراضات با برپایی اعتراضات و کمپ‌های چادری در دانشگاه کلمبیا و درخواست برای پایان همکاری دانشگاه با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سلاح به رژیم صهیونیسیتی به دلیل جنایات در غزه آغاز شد و کمتر از یک هفته به دانشگاه‌های سراسر آمریکا رسید. این اعتراضات منجر به تعلیق گسترده و دستگیری صد‌ها دانشجو در نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانسه، آمریکا، متحد نزدیک رژیم صهیونیستی و ارائه دهنده اصلی کمک‌های نظامی است. نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: «آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز، دانشگاه‌های پیشرو را تصرف کرده‌اند. آن‌ها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آن‌ها به دانش آموزان یهودی حمله می‌کنند. آن‌ها به اعضای هیئت علمی یهودی حمله می‌کنند. این بی وجدانی است. باید متوقف شود.

 او پاسخ چند رئیس دانشگاه را «شرم آور» خواند و گفت که باید کار‌های بیشتری انجام شود.

نتانیاهو گفت: «آنچه در حال حاضر مهم است این است که همه ما، همه ما که ارزش‌ها و تمدن خود را گرامی می‌داریم، کنار هم بایستیم و بگوییم دیگر بس است.»

از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل بحران انسانی بوجود آمده در غزه، دانشگاه‌های آْمریکا کانون بحث‌های فرهنگی شدید شده‌اند.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از ۳۳۰۰۰ شهید برجای گذاشته است که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند