Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم سینمایی «جشن تولد» گفت: کاملا تعجب می‌کنم که فیلمی همچون شبی که ماه کامل شد با آن کیفیت بالا در ساختار و قصه را کنار می‌گذارند و فیلمی که هیچکس آن را ندیده را راهی اسکار می‌کنند، از نظر من شبی که ماه کامل شد نماینده اصلح ایران در اسکار ۲۰۲۰ بود. تاریخ انتشار: 11:58 - 27 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۴۸۷

عباس لاجوردی نویسنده و کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون انتخاب نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰ گفت: من به شدت از انتخاب نماینده امسال ایران برای حضور در اسکار تعجب کردم، زیرا خودم به عنوان یک مستندساز این اثر را ندیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با نقد انتخاب امسال نماینده ایران در اسکار افزود: به طور مشخص انتخاب امسال نماینده ایران در اسکار با رانت، باند و شام‌های شب قبل شکل گرفته است، اگر نه در فهرست امسال فیلم‌های خیلی خوبی مثل «شبی که ماه کامل شد» و «متری شیش و نیم» حضور دارند، پس چطور برای حضور در آکادمی اسکار انتخاب نشده‌اند.

کارگردان فیلم سینمایی "جشن تولد" در همین راستا ادامه داد: متاسفانه هیات انتخاب هیچ اعتنایی به جشن‌هایی سینمایی داخلی نکرده است، چطور می‌شود که بهترین فیلمای جشنواره فیلم فجر چه از نگاه مردم و چه از نگاه داوران هیچ شانسی برای اسکار پیدا نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: روابط و رانت، فرهنگ و سینمای ایران را سالهاست به قهقرا کشانده است، بدون شک با چنین فضای مسمومی سینما به هیچ جا نخواهد رسید.

این کارگردان سینما در همین رابطه اذعان کرد: قطعاً انتخاب امسال انتخاب مردم و یا متخصصان سینمای ایران نیست، از نظر من باید فضایی ایجاد کنیم که نماینده امسال ایران در اسکار عوض شود، زیرا این برای سینمای ایران ناامید کننده است.

وی انتخاب هیات انتخاب اسکار را فاجعه بار نامید و اظهار کرد: هیات انتخابی که این فیلم را در برابر فیلم‌های شاخص دیگر راهی اسکار می‌کند قطعا نسنجیده عمل کرده است.

وی «شبی که ماه کامل شد» را نماینده اصلح ایران برای اسکار امسال خاطرنشان کرد: کاملا تعجب می‌کنم که فیلمی همچون شبی که ماه کامل شد با آن کیفیت بالا در ساختار و قصه را کنار می‌گذارند و فیلمی که هیچکس آن را ندیده را راهی اسکار می‌کنند، از نظر من شبی که ماه کامل شد نماینده اصلح ایران در اسکار ۲۰۲۰ بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: در جستجوی فریده شبی که ماه کامل شد مغزهای کوچک زنگ زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند