Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: امر کمک‌رسانی به مناطق محروم و محوریت محرومیت‌زدایی یک امر مهم و فراگیر است که باید در استان اردبیل نیز نهادینه شود.

وی بیان کرد: اردو‌های طرح هجرت و جهادی از اعم طرح‌های مهمی هستند که هر سال با استفاده از ظرفیت بسیجیان درصدد هستیم در راستای تحقق امر ریشه کردن کردن محرومیت از مناطق حاشیه شهر و محروم استان در آن مثمرثمر عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۰۰ گروه جهادی در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند و ۱۵ گروه جهادی اردبیل در مناطق سیل زده لرستان در امر کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هستند که این مسئله نیز باید مورد توجه واقع شود.

پیرجاهد با بیان این که ۱۹۶ مدرسه در قالب اردو‌های طرح هجرت در مناطق محروم استان شناسایی شده است تصریح کرد: مرمت، بهسازی و رنگ آمیزی از جمله اقداماتی است که بسیجیان در این زمینه با جان و دل تلاش می‌کنند و تلاش‌های آنان در حقیقت در راه به دست آوردن رضای خداوند و خدمات رسانی به محرومان است.

وی تصریح کرد: عمران و آبادانی به صورت گسترده در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و در این زمینه با کمک کمیته امداد استان اردبیل ۲۰۰ واحد مسکونی تکمیل و به نیازمندان اهدا شده و احداث غسالخانه، خانه محروم، احداث، کارگاه اشتغال زایی، آبرسانی و ساخت مسجد نیز از دیگر موارد است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرپرست فرمانداری مهریز گفت:بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب نه منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.


احمد آخوندی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.


فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.


دهقانیزاده افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم