Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید شنبه در هفته نخست لالیگا در ورزشگاه بالائیدوس به مصاف سلتاویگو رفت و با پیروزی ۳ بر یک نخستین سه امتیاز این فصل را به دست آورد. گل‌های سفیدپوشان را کریم بنزما، تونی کروس و لوکاس واسکس به ثمر رساندند و ایکر لوسادا توانست در دقایق پایانی دروازه مادرید را باز کند. در این دیدار لوکا مودریچ با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد و مهمان بیشتر دقایق نیمه دوم را ۱۰ نفره بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) مادرید در هفت بازی اخیرش در بالائیدوس ۲۲ گل به ثمر رسانده است. سفیدپوشان از چهار بازی اخیر خارج خانه شان سه دیدار را با پیروزی سه گل به پایان رساندند. این تیم در فصل ۱۷-۲۰۱۶ با نتیجه ۳ بر صفر رئال سوسیداد را شکست داد، یک سال بعد با نتیجه مشابه برابر دپورتیوو لاکرونیا پیروز شد و در آخرین دیدار سلتاویگو را ۳ بر یک مغلوب کرد.

در ۷۰ سال اخیر تنها دو بازیکن خیلی جوان مانند ایکر لوسادا (۱۸ سال و ۱۶ روز) دروازه مادرید را باز کردند. اکستبریا در سال ۱۹۹۵ با ۱۸ سال و ۴ روز گلزنی کرد و بارنتسئا سه ماه پیش با ۱۷ سال و ۱۳۶ دروازه این تیم را باز کرد.

رئال مادرید از سال ۲۰۰۸ در شروع لالیگا در بازی خارج از خانه گلی دریافت نکرده بود. این اتفاق در ریازور رخ داد که مادرید ۲ بر یک مغلوب دپورتیوو شد. لوسادا هفتمین بازیکن جوان بود که توانست دروازه مادرید را باز کند.

مودریچ برای دومین بار در دوران بازی اش کارت قرمز دریافت کرد. نخستین بار این اتفاق در دیدار برابر اتلتیکو مادرید رخ داد که سفیدپوشان در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا ۲۰۱۴ با یک گل مغلوب همشهری شان شدند.

کروس پنج گل از ۱۴ گلش با رئال مادرید را برابر سلتاویگو به ثمر رسانده است (۳ گل در بالائیدوس). او همچنین یک گل فوق العاده در ویگو با پیراهن آلمان برابر اسپانیا در یک دیدار دوستانه به ثمر رساند. هافبک آلمانی در ۲۳۴ بازی که برای مادرید انجام داده تنها ۱۴ بار گلزنی کرده است. او از هفتم نوامبر ۲۰۱۸ برای سفیدپوشان گلزنی نکرده بود. در لالیگا این تاریخ به ۱۲ می ۲۰۱۸ برمی گشت.

بنزما برای سومین بار نخستین گل مادرید را در یک فصل به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی پیش از این در فصل‌های ۱۴-۲۰۱۳ و ۱۵-۲۰۱۴ این کار را انجام داده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما سلتاویگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت

رییس سابق رئال مادرید صحبت‌های شنیدنی‌ای را راجع به اسطوره فقید بایرن مونیخ یعنی فرانتس بکن باوئر مطرح کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رامون کالدرون، رییس سابق رئال مادرید در گفتگو با بیلد راجع به این تقابل صحبت کرد که شرح گفته‌های او را می‌خوانید:

بایرن مونیخ یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا است و با وجود عملکرد نه چندان خوب در فصل جاری، هنوز از احترام رقیبانش برخوردار است. رئال مادرید خوب می‌داند که نمی‌تواند بایرن مونیخ را به راحتی شکست دهد، لذا اگر می‌خواهد به فینال راه پیدا کند، باید در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد خوبی به نمایش بگذارد. به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ از روزهای ایده‌آل خود دور است، چرا که این تیم بر خلاف سال‌های اخیر نتوانست قهرمان بوندسلیگا شود. با این حال، هیچ کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید بازی آسانی در پیش خواهد داشت.

وضعیت رئال مادرید

رئال مادرید در فصل جاری خیلی خوب کار کرده است. آن‌ها با تلفیق بازیکنان باتجربه‌ای مثل کروس و مودریچ با بازیکنان جوان‌تر مانند رودریگو، وینیسیوس و بلینگام، تیم یک‌دست و متعادلی را تشکیل داده‌اند. همچنین یک مربی بزرگ مانند کارلو آنچلوتی روی نیمکت آن‌ها می‌نشیند. رئال مادرید فاصله چندانی تا فتح لالیگا ندارد و همچنین خود را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده است، همین دو موضوع باعث می‌شوند روحیه بازیکنان این تیم در بالاترین حد خود باشد.

رابطه شما با مدیران بایرن مونیخ

اولی هونس را خیلی نمی‌شناختم و بیشتر با کارل هاینتس رومنیگه رابطه داشتم. کارل را نه تنها به عنوان یک فوتبالیست فوق‌العاده تحسین می‌کنم، بلکه در جنبه‌های مدیریتی نیز او را بسیار قبول دارم. البته که بیشترین و نزدیک‌ترین ارتباط من با فرانتس بکن باوئر بود. ما همیشه یکدیگر را در جلسات فیفا می‌دیدیم، همچنین بارها او را در پیست اسکی کیتسبوهل در اتریش ملاقات کردم. فرانتس در کیتسبوهل یک خانه بسیار زیبا داشت و ما ساعت‌ها در این خانه، راجع به موضوعات مختلفی چون فوتبال، زندگی، تاریخچه تیم‌هایمان و تقابل بین آن‌ها صحبت می‌کردیم. بکن باوئر نه تنها یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ، بلکه یک دوست بسیار باهوش و خوش‌صحبت بود که می‌شد ساعت‌ها با او حرف زد و خسته نشد. زمانی که خبر فوت او را شنیدم، بسیار ناراحت شدم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏