Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دبیر هیات فوتبال گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره المپیاد استعدادی برتر فوتبال دختران کشور در کرج آغاز شده که این استان نیز یکی از تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت هاست.

فرزاد سیری افزود: بر این اساس تیم فوتبال دختران زیر ١٥ سال گیلان پس از تست سنجش و اندازه گیری ، پذیرش و ارزیابی آنتروپرومتری و معاینه پزشکی و بررسی عوامل ناهنجاری های فیزیکی ورزشکاران در پایگاه قهرمانی شهید عضدی رشت، عازم این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مائده بی رنگ، مهنا مینویی، هاجر نعیمی، معصومه شکری، فاطمه صالحی، نازنین زهراعبدی ، فاطیما عبدی ، ماهک مصطفایی، مهسا ریاضی ، روژان نیری ، آذین یحیی زاده و فاطیما شیرزاد اعضای تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال گیلان را تشکیل می دهند؛ همچنین الناز شفیعی به عنوان مربی تیم را هدایت و رقیه فلکی نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کند.

رقابت ها فوتبال دختران زیر ۱۵ سال المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور زبده ترین تیم های این رده سنی تا ۳۱ مرداد ماه در اردوگاه ایثار کرج ادامه می یابد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم دختران کبدی کار قمی‌ها با برتری ۵۸ بر ۱۶ برابر تهران و پیروزی ۴۵ بر ۲۶ بر اصفهان به عنوان صدرنشین به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رسیدند و راهی مرحله نهایی شدند.

ثنا حیدری، حنانه ابهری، فاطمه زهرا خمسه، حنانه بختیاری فرد، فائزه مرادی، نادیا امینی افشار، نرگس پناه زاده، فاطمه بیگدلو، زهرا دینی، آیسانا شاه آبادی، پریا فرجی و محدثه آدینه ۱۲ دختر کبدی قم در این رقابت‌ها هستند که با مربیگری زهرا فلاح و سرپرستی آناهیتا آزادی اواسط اردیبهشت در دور نهایی به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان