Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی رتبه نخست بازآفرینی را در سطح کشور به خود اختصاص داد گفت: وضعیت شهری شهرستان‌های استان مرکزی تا ۲۰ روز آینده مشخص شود. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر  امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان مرکزی با اشاره به سهمیه استان مرکزی در طرح ساختمان‌سازی سراسری کشور اظهار داشت: پیش از آغاز هرگونه اقدامی به ساخت‌وساز باید ببینیم که استان مرکزی برای سال‌هاس 98 و 99 چه سیاستی در رسته ساختمانی نیاز دارد و پس از آن نسبت به برنامه‌ریزی برای توسعه ساختمانی شهرهای استان مرکزی اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ما موظفیم به این طرح دیدگاه عملیاتی داشته باشیم و لازمه این کار به دست آوردن جمع‌بندی از نیازهای مسکن شهرستان‌های استان مرکزی است تا بر این اساس دریابیم اکنون در چه مرحله‌ای قرار داریم تا بر مبنای نیاز و میزان ساختمان‌های فعلی برنامه‌ریزی ساخت‌وسازهای جدید را آغاز کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: میزان تعیین شده ساخت‌وساز برای استان مرکزی ملاک آغاز طرح نیست زیرا ممکن است این تعداد واحد تعیین شده ساخته و متقاضی‌ای نداشته باشد و یا شهرهای استان مرکزی به آنها نیازی نداشته باشند، پیشنهاد ما بر این است روند نیازسنجی دقیق برحسب تعداد خانوار مستاجر، تعداد محلات حاشیه‌نشین و میزان تصرف مناطق حاشیه‌ای شهر پیموده شود تا این سهمیه مقرر را درصورت نیاز در مناطقی که بیشتر احتیاج به صرف منابع در حوزه اصلاح ساختار شهری دارند صرف کنیم و تنها ملاکمان را ساختن تعداد واحدهای تعیین شده ندانیم.

اصفهان| طرح بازآفرینی شهری در بافت‌های فرسوده شهرضا اجرا می‌شود40 پروژه بازآفرینی شهری در خراسان جنوبی در دست اجراستتفویض اختیارات شرکت بازآفرینی شهری به هیئت اجرایی 3 نفره در خراسان‌رضوی

آقازاده ادامه داد: تمامی شهرستان‌های استان مرکزی موظفند براساس آئین‌نامه ابلاغی تعیین تکلیف اراضی شهر را انجام دهند تا بر این اساس وارد فاز عملیاتی طرح شویم، همچنین پیش‌بینی و احداث سرانه‌های موردنیاز و خدمات ضروری برای افزودن واحدهای مسکونی باید همزمان با اجرای پروژه در منطقه به انجام برسد و اینگونه نباشد که پس از اتمام طرح با ضعف‌های خدماتی و سرانه‌ای مواجه شویم.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه استان مرکزی رتبه نخست بازآفرینی را در سطح کشور به خود اختصاص داده باید بکوشیم تا در اجرای این طرح سراسری نیز خوش بدرخشیم و مسئولان عضو ستاد موظفند ظرف 20 روز آینده تمامی تعیین تکلیف‌ها را انجام دهند تا به سرعت وارد فاز عملیاتی طرح شویم و هیچگونه وقفه‌ای در این زمینه وارد نشود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: پس از اینکه این طرح در شهرستان‌های استان مرکزی جانمایی و اجرائی شد باید نهایت دقت را داشته باشیم که به عدالت توزیع شوند و دهک هدف توزیع این منازل باید قشر ضعیف جامعه و افراد مستاجر باشند و تلاش ما بر این است که شرایط اختصاص این منازل را بر مبنایی قراردهیم که قشر ضعیف جامعه نیز بتوانند صاحبخانه شوند.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین زهرا داوودنژاد خواهر رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت این هنرمند که مدتی است در بیمارستان بستری است گفت: رضا بر اثر عوارض ناشی از همان پیوند کبد که چند سال پیش او انجام داده بود، دوباره در بیمارستان بستری شد. او در این مدت تحت چند عمل جراحی قرار گرفت و الان در دوران نقاهت به سر می‌برد و رو به بهبود است.

وی گفت: من در این مدت با او صحبت کرده‌ام، رضا هوشیاری دارد و می‌تواند صحبت کند. اما باید دوره نقاهت بعد از عمل را سپری کند.

داوودنژاد مطرح کرد: رضا حدود یک ماه در بیمارستان مسیح دانشوری بود و بعد حدود ده روز پیش به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد چون مسأله تخصصی بود و باید زیر نظر پزشکان قرار می‌گرفت. این بازیگر در پایان گفت: پزشکان درباره زمان مرخصی او تاکنون چیزی به ما نگفته‌اند چون سیستم بدنی او نوسان دارد اما امیدواریم هرچه زودتر حالش خوب شود.

کد خبر 839392 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ببینید | بالاخره تکلیف تعیین حقوق کارگران مشخص شد؛ بفرمایید مجلس!
  • پیاده راه در هسته مرکزی و المان در ورودی‌های آمل ساخته می‌شود
  • زمان اولین کاهش نرخ بهره اروپا مشخص شد
  • نوسازی ۴ هزار و ۳۲۳ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان
  • جلسه شورای عالی کار بدون تعیین دستمزد پایان یافت | دستمزد کارگران فردا مشخص می شود؟
  • تعیین وضعیت مجتمع مرغداری تقی آباد شهرستان مهریز
  • مشخص شدن بافت فرسوده تمام شهر‌های گلستان تا خرداد سال آینده
  • وضعیت طیبی برای حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • آیا بدون مشخص بودن «سبد معیشتی» قرار است دستمزد تعیین شود؟
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد