Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:08:32 GMT

فعالیت های ورزشی در زندان ها به صورت جدی دنبال می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۶۱۹

فعالیت های ورزشی در زندان ها به صورت جدی دنبال می شود

سومین المپیاد ورزشی سربازان وظیفه و زندانیان ایلام با هدف ایجاد نشاط و توجه به سلامت زندانیان و سربازان وظیفه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام ، مراسم  افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی سربازان وظیفه و زندانیان ( رشته های فوتبال، والیبال، دارت، تنیس روی میز، شطرنج، بازی های بومی و محلی)  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




«عبدالمجید کشوری»، مدیرکل زندان های استان ایلام در ابتدای مراسم به بیان سخن پرداخت و در خصوص فعالیت های ورزشی در سطح زندان های استان و برنامه های متنوعی که با هدف سلامت روحی و جسمی زندانیان و سربازان وظیفه انجام می شود مطالبی را عنوان نمود.


کشوری خاطر نشان کرد: ورزش تاثیر مهمی در تغییر رفتار و ناهنجاری‌های اجتماعی دارد و نقش ورزش در بروز شخصیت اجتماعی، احترام بر قوانین اجتماعی، بروز استعدادها، توانایی برقراری روابط اجتماعی و کاهش معضلات غیرقابل انکار است.

 

وی ابراز کرد: بی تحرکی یکی از عوامل بسیار مهم ایجاد اختلال در سلامت بدن انسان است و این محدودیت اگر به هر دلیل ایجاد شود می تواند در مدتی طولانی کارایی بدن انسان را به شدت کاهش دهد و آنچه مشخص است پرداختن به آن در سطح زندان ها به صورت جدی و مستمر امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

 

در این مراسم جنگلی معاون اداره ورزش و جوانان، خسروی، ابوقداره و عبدالهی به ترتیب روسای هیئت های ورزش همگانی، بدمینتون، پهلوانی و زورخانه ای نیز حضور داشتند و در ادامه برنامه های متنوع و مفرحی برگزار گردید.

پایان پیام/669

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه گلپایگان اردبیل غدیر عید غدیر خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان دهه ولایت و امامت خراسان جنوبي استان همدان زندان ها سلامتی ورزش ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود