Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر تمامی بسیاری از بخش‌های دولتی خواب بودند گفت: ۹۵ درصد محصولات تولیدی استان توسط فعالان بخش خصوصی تولید می ‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «فیروز ابراهیمی» امروز(۲۷ مرداد) در آئین تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره تولید ملی و رسانه گفت:بخش خصوصی در کنار بخش دولتی فعالیت هایی انجام می‌دهد تا کارهایی ناب، ارزنده و در خور شان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه ۹۵ درصد محصولات تولیدی استان توسط فعالان بخش خصوصی تولید می‌شود، افزود: در چند ماه اخیر تمامی بسیاری از بخش‌های دولتی خواب بودند و تنها حوزه بیدار مجموعه صدور بخشنامه‌ها بود که با کارهای خود کمر صنعت را شکستند به‌طور مثال در حوزه انگشترسازی بیش از ۲ هزار کارگاه در استان داریم و به‌طور میانگین در ساخت هر انگشتر نقره ۳ اشتغال ایجاد می‌شود و صادرات روزانه ۱۵۰ گرم نقره و ۳ کیلو فیروزه را از سوی هر نفر داریم و می‌توانیم با همت ویژه این دو عدد را یکسان کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید قدران مدیران نخبه اقتصادی باشیم، گفت: مسئولان باید وطن‌پرست باشند و نگاهشان به خارج از مرزها نباشد، ما بسیار خوشحالیم که تحریم آمد و ظرفیت تولید ایرانیان به‌خوبی دیده شد و ترامپ تشکر می‌کنیم که از برجام خارج شد.

 

ابراهیمی تصریح کرد: تعداد ۲۰۰ اثر توسط ۴۳ خبرنگار از ۱۶ رسانه به دبیرخانه پنجمین جشنواره تولید ملی و رسانه ارسال شد که از این تعداد ۱۸۳ اثر به مرحله نهایی داوری‌ها راه یافتند و خبرنگاران ۳ شهر مشهد، نیشابور و کاشمر بیشترین آثار ارسالی را داشتند.

 

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ضمن تاکید بر تلاش بیشتر در حوزه گردشگری صنعتی در کشور، بیان کرد: شهر بارسلون سالانه تنها ۳۰ میلیون دلار درآمدزایی در حوزه گردشگری دارد و می‌توانیم در شهر، استان و کشور خودمان هم این مهم را در تمامی عرصه‌ها به‌خصوص عرصه تولید و صنعت به عینیت برسانیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه غدیر اردبیل گلپایگان عید غدیر خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان دهه ولایت و امامت خراسان جنوبي استان همدان آئین تجلیل رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت