Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:49:23 GMT

نورافشانی ۱۳ میدان اصلی تهران همزمان با شب عید غدیر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۶۴۱

نورافشانی ۱۳ میدان اصلی تهران همزمان با شب عید غدیر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نورافشانی میادین اصلی شهر همچنین اکران طرح‌های فرهنگی منتخب فراخوان با عنوان جشن ولایت همزمان با عید غدیر خبر داد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ برزین ضرغامی با اشاره به نورافشانی میادین اصلی شهر تهران همزمان با عید سعید غدیر اظهار کرد : به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و به منظور آماده‌سازی تهران برای برگزاری هر چه باشکوهتر این عید بزرگ و هویت‌بخشی به سیمای شهر، این سازمان 13 میدان اصلی پایتخت و محوطه برج میلاد را نورافشانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ضرغامی، میادین صنعت، ونک، صادقیه، هفت تیر، ولیعصر (عج)، رسالت، آزادی‌، راه آهن، امام حسین (ع)، نماز، دریاچه خلیج فارس، فلکه اول تهرانپارس، فلکه دوم نازی‌آباد و محوطه برج میلاد شامگاه 28 مرداد ماه ساعت 21 نورافشانی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین با اشاره به اکران 36 طرح و پیام‌مناسبتی و فرهنگی مرتبط با موضوع جشن ولایت افزود: سازمان زیباسازی به منظور دست‌یابی به طرح‌های فاخر و هنرمندانه، با انتشار فراخوان طراحی جشن عید ولایت از عید قربان تا عید غدیر، کارگاه سه روزه‌ای را برگزار و از میان آثار طراحی شده؛ 36 اثر را به عنوان آثار منتخب برای اکران در سطح شهر انتخاب کرد.

وی ادامه د اد: این سازمان علاوه بر اکران طرح‌های فرهنگی، المان‌های نوری مرتبط با موضوع عید غدیر را نیز در خیابان‌ها، میادین و بزرگراه‌های پرتردد اکران کرده است.

گفتنی است، 19 المان نوری با عناوینی همچون، غدیری‌ام، حیدری‌ام، مع‌الحق، علی ولی‌الله، علی، من کنت مولاه فهذا علی مولاه معابر اصلی شهر ار مزین کرده‌اند.

توزیع 213000 بسته مواد غذایی در مناطق محروم در روز "عید غدیر"

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن

آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دچار آتش شده بود، با این توضیح که آتش‌سوزی جزئی بوده و پس از ۱۵ دقیقه مهار شده است، جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: این حادثه که در عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به طور کامل برطرف شد.

این حادثه در پی آتش گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبار مصرف در طبقه منفی یک هتل رخ داد، که  با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و اتش نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش‌سوزی در طبقه منفی ۱ ساختمان غیراقامتی هتل (انبار) بوده است و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان رخ نداده و تمام مسافران هتل در سلامتی کامل هستند.

این تصاویر را روابط عمومی هتل از وضعیت این اقامتگاه پس از مهار آتش در اختیار ایسنا قرار داده است 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر