Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@04:42:41 GMT

سبزوار دارای ضریب امنیت بالایی است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۹۹۷

سبزوار دارای ضریب امنیت بالایی است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین بیات مختاری، فرمانده انتظامی سبزوار در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که در 27 مردادماه اظهار کرد: اتحاد و همدلی مردم این شهرستان مثال‌زدنی و ستودنی است. بسیاری از مناطق شهرستان سبزوار به نام‌های مختلفی نامگذاری شده است و در زمان بروز مشکلات همه با هم به کمک فرد آسیب‌دیده و یا دارای مشکل می‌شتابند که این اتحاد و همدلی از بروز بسیاری از مشکلات بعدی جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به بالا بودن ضریب امنیتی در سبزوار و کمبود احساس امنیت توسط مردم، افزود: پلیس به تنهایی نمی‌تواند برخی از ماموریت‌ها را بدون استفاده از کمک مردم و سایر سازمان‌ها انجام دهد و دست تمنا و نیاز به سوی هنرمندان و اصحاب رسانه دراز می‌کنیم تا از ابزار هنر برای پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه استفاده شود.

وی ادامه داد: در بحث امنیت اقتصادی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم کم کاری صورت می‌گیرد، گاهی شاهد هستیم به آمار کشفیات بسنده شده و در موضوع پیشگیری راهکار و آموزش جلوگیری از کلاه‌برداری و حفظ اموال مردمی داده نشده است.

استفاده از زبان قلم برای بیان واقعیات

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به اشاعه شایعات توسط برخی از نقاط شهری و بالا بودن سرعت انتقال شایعه در این مکان‌ها، گفت: رسانه‌ها با زبان طنز و قلم توانایی که دارند به خوبی می‌توانند جلو شایعات را در سریعترین زمان ممکن بگیرند.

وی عنوان کرد: تصادفات درون شهری 45درصد و در فوتی 50درصد کاهش داشتیم. خبرنگاران گاهی به جای نقل یک خبر با استفاده از زبان هنر می‌توانند به خوبی از حوادث بعدی جلوگیری کنند و به خانواده‌ها هشدار دهند که به عنوان نمونه می‌توان به کشته شدن یک کودک دوچرخه سوار در روز گذشته در سبزوار اشاره کرد که با زبان قلم و احساس مادرانه برخی خبرنگان به خوبی این حادثه را می‌توان تحلیل کنند و به کودکان و مادران آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از حوادث بعدی بدهند.

مختاری با اشاره به افزایش 35 درصدی سرقت‌ها افزود: در برخی از سرقت‌ها با دو خط نوشته به خوبی می‌توان از طریق رسانه‌ها برای پیشگیری به مردم هشدار داد.

وی در ادامه اظهار کرد: کشفیات قتل در سبزوار 100درصد است، در بخش پلیس فتا میزان وقوع جرم 21درصد و میزان کشفیات 24درصد افزایش داشته است. همچنین در کشفیات کالای قاچاق نیز از نظر ریالی 128درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی سبزوار با تاکید بر قرار گرفتن استان خراسان رضوی در اولویت تشکیل پلیس امنیت اقتصادی گفت: بعد از تشکیل این بخش در مشهد با توجه به دارا بودن شرایط، سبزوار دومین شهر بعد از مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهرستان ها سبزوار فرمانده انتظامی وحدت و همدلی کمک به همنوع پلیس احساس امنیت ضریب امنیت جلوگیری از کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه

موسیالا عنوان کرد رسیدن به شماره ۱۰ تیم ملی آلمان، رویایی بوده از کودکی به دنبال تحقق آن بوده‌است

طرفداری | جمال موسیالا، هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با بیلد، از لیونل مسی تمجید کرد و او را الگوی خود نامید. موسیالا در این مصاحبه مفصل گفت:

پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ آلمان

از بچگی، بازی بزرگانی که شماره ۱۰ می پوشیدند را نگاه می‌کردم و به این شماره علاقه بسیاری دارم. من با تماشای بازی رونالدینیو، مسی و نیمار بزرگ شدم. همه آن‌ها ده می پوشیدند و همیشه رویای این را داشتم که روزی به این شماره برسم.

بازیکنان مورد علاقه تو؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. وقتی خیلی کوچک بودم، پیراهن زیدان را هم داشتم، شماره ده تیم ملی فرانسه.

به نظر می‌رسد الگوی اصلی تو مسی است

بله. همیشه مسی را تحسین کرده‌ام و مجذوب بازی او بوده‌ام. مسی و نیمار بازیکنان مورد علاقه من بودند و تماشای بازی آنها برای من بسیار سرگرم کننده و لذت‌‌بخش بود. لئو گل می‌زد، نیمار با توپ جادو می‌کرد و من هم سعی می‌کردم در حیاط خانه‌مان حرکات آن‌ها را تقلید کنم. من همواره طرفدار آنها بوده‌ام.

تو حتی پیراهن شماره ۱۹ مسی را هم داشتی

بله. چون مسی را خیلی دوست داشتم آن را پیراهن را برایم خریدند. من همیشه از مسی تقلید می‌کردم و به کارهای او در زمین نگاه می‌کردم تا ببینم که آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه.

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم