Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تشکیل استان‌های جدید تاکید کرد: وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تقسیمات کشوری در سطح کاهش یا افزایش استان‌ها در دستور کار ندارد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «سید سعید جلالی» ضمن رد اخبار منتشره مبنی بر تشکیل استان‌های جدید،  اظهار داشت: همیشه مطالبات و تقاضاهایی در حوزه تقسیمات کشوری برای تبدیل یا ارتقا وجود دارد ولی همان طور که قبلاً هم تأکید کرده‌ایم، تشکیل استان جدید یا کاهش تعداد استان‌های کشور، به کلی مقوله متفاوتی است و در شرایط کنونی نیز وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای کاهش یا افزایش تعداد استان‌ها در دستور کار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی دیروز شنبه از ارائه طرحی به نام تشکیل استان جدید به نام «آذربایجان‌مرزی»  به مرکزیت خوی خبر داد که با واکنش‌های بسیاری در داخل و خارج کشور رو به رو شد.

این در حالی است که روح اله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن این طرح خبر داد.
حضرت‌پور با بیان اینکه ۶۷ نفر از نمایندگان مجلس این طرح را امضا کرده بودند، اظهار داشت: با توضیحاتی که به نمایندگان امضاکننده این طرح ارائه شد، بیشتر آنان، امضاهای خود را پس گرفتند و این طرح از حد نصاب افتاد.

به گفته نماینده مردم ارومیه،  طرح تشکیل استانی جدید از درون آذربایجان‌غربی یک ادعای تبلیغاتی در آستانه انتخابات مجلس یازدهم بود.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر