Web Analytics Made Easy - Statcounter

این شبکه خبری نوشت، این گروه از مشاوران کاخ سفید ماه ها به دنبال راهی برای دادن اختیارات به ایالت ها برای تحقق چنین هدفی بودند.

بلومبرگ این اقدام را بخشی از تلاش های دولت آمریکا برای جلوگیری از ورود غیرقانونی مهاجران از مرز جنوبی آمریکا ارزیابی کرد و افزود: «استیون میلر» مشاور ارشد ترامپ نقش اصلی را در تلاش هایی که از اوایل سال 2017 شروع شد، برعهده داشته و ظاهرا  مقام های کابینه و اعضای شورای سیاست داخلی کاخ سفید را تحت فشار قرار داده تا راهی را برای محدود کردن ثبت نام این گروه از مهاجران دانش آموز ابداع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلومبرگ این خبر را به نقل از برخی از افراد مطلع از این موضوع منتشر کرده و افزود: این تلاش بخشی از فهرستی از پیشنهادهای مربوط به مهاجران بوده که بدون مجوز کنگره نیز قابل اجرا است.

بر اساس این گزارش، مشاوران کاخ سفید در نهایت مجبور شدند این تلاش خود را متوقف کنند زیرا ظاهرا بارها به آنها گفته شده بود که چنین تلاشی با دستور سال 1982 دیوان عالی در تضمین دسترسی همگانی به مدارس عمومی مغایرت دارد.

بلومبرگ نوشت: جلوگیری از دسترسی صدها هزار کودک به خدمات آموزشی، گستردگی تلاش کاخ سفید برای سرکوب مهاجران بدون مدرک را نشان می دهد.

این راهبرد، بازتاب اهداف واقعی دستور جدید دولت آمریکا است که اوایل هفته گذشته منتشر شد و جلوگیری از اقامت دائمی مهاجرانی را هدف قرار می دهد که از مزایای دولتی استفاده می کنند.

این اقدام دولت ترامپ خشم دموکرات ها را برانگیخته است و آنها آن را بیرحمانه قلمداد می کنند. آنها از ترامپ به دلیل سیاست های مهاجرتی اش انتقاد کرده اند. ازجمله این سیاست ها طرحی است که ماه گذشته اعلام شد و از مهاجران آمریکای مرکزی می خواهد به جای  آمریکا برای پناهندگی در گواتمالا تقاضای پناهندگی دهند؛ اقدامی که به گفته مدافعان حقوق مهاجران، جان آنها را به خطر می اندازد. مباحث مربوط به مهاجران، نقش محوری را در انتخابات 2020 آمریکا ایفا می کند.

فعالان مسائل مهاجران می گویند اقدام کاخ سفید برای بررسی تغییر سیاست خود در خصوص کودکان مهاجر زنگ هشدار را به صدا در آورده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۵۵ ظهر روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست نیروهای اورژانس جهت دسترسی به مصدوم در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.    وی افزود:دو تیم از نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:پس از ۲ ساعت جستجو در ارتفاعات ،نجاتگران به مصدوم دسترسی پیداکردند و بعد از  انجام CPR و اقدامات احیای قلبی و ریوی مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد.   وی افزود:مصدوم این حادثه مرد ۶۰ ساله بود که به همراه خانواده به کوهستان رفته و در آنجا دچار ایست قلبی شده بود.

دیگر خبرها

  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!