Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:32:42 GMT

سارقان خشن شرق پایتخت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۸۷۳

سارقان خشن شرق پایتخت دستگیر شدند

سرهنگ جهانشاه تیموری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت می کرد و اگر کسی مقاومت از خود نشان می داد با انواع سلاح ها شامل اسپری فلفل، چاقو، زنجیر و ... به وی حمله و آسیب می رساند.

رییس کلانتری ۱۳۲ نبرد با بیان اینکه این سارق دارای هشت سابقه کیفری نیز بوده،  اظهار داشت: این متهم گوشی موبایل، طلاجات و دیگر اقلام زنانه را به سرقت می برد که ارزش تقریبی اموال کشف شده از وی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باند سه نفره دیگر  به سرقت ۶ دستگاه خودرو پراید به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: سارقان بعد از سرقت خودرو ها، اقلام داخلی آنها از جمله ضبط،  باند و دیگر تجهیزات را باز کرده و خودرو را به مالخران می‌فروختند.

تیموری ادامه داد: یک دستگاه از خودرو های سرقتی کشف شده و ماموران برای پیدا کردن پنج خودروی دیگر که به مالخران فروخته شده است در حال انجام تحقیقات هستند.

وی در پایان افزود: با اعتراف صریح سارقان با وجود ۱۰ شاکی خصوصی،  سارقان به همراه پرونده مربوطه جهت رسیدگی به دادسرا ارجاع داده شدند.

تهرام/۳۲۲۵/۱۱۰۹//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد

عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

انهدام باند سارقان جیب بر در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ۸ سارق سیم برق که به صورت گروهی اقدام به سرقت کابل‌های برق و خرید و فروش آن‌ها می‌نمودند، با صدور دستورات قضایی دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟