Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:11:43 GMT

۴۰۰ گل روی نیمکت یوونتوس!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۱۹۶

۴۰۰ گل روی نیمکت یوونتوس!

باشگاه یوونتوس با نیکمت‌نشینی ماریو مانژوکیچ و گونسالو ایگواین ۴۰۰ گل خود را کنار گذاشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، تقریبا ۴۰۰ گل در نیکمت یوونتوس نشسته است. تیم تورینی که در انتظار کریستیانو رونالدو است در بازی با تیم شهر تریسته، گونسالو ایگواین و ماریو مانژوکیچ را بر نیکمت نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریتسیو ساری، پائولو دیبالا را به عنوان مهاجم میانی انتخاب کرد. این تصمیم با نگاه به نقل و انتقالات گرفته شد. ایگواین در لیگ دسته یک کشورهایی هم‌چون آرژانتین، اسپانیا، ایتالیا و انگلیس ۲۴۰ گل به ثمر رساند. مانژوکیچ در کرواسی، آلمان، اسپانیا و ایتالیا بیش از ۱۵۰ بار گلزنی کرد. بدون در نظر گرفتن جام‌های حذفی، رقابت‌های بین‌المللی و تیم‌های ملی، تعداد گل‌های این دو بازیکن نزدیک به ۴۰۰ است. یوونتوس در آستانه آغاز سری آ می تواند آن ها را کنار بگذارد.

مهاجمان آرژانتینی و کروات دیشب (شنبه) در دقیقه ۶۱ وارد زمین شدند اما در کنار هم نتوانستند کار خاصی انجام دهند. مانژوکیچ گاهی کند به نظر می‌رسید و ایگواین نتوانست مانند گلزنان برتر از توپ استفاده کند. مهاجم‌هایی که در ترکیب اصلی حضور داشتند (برناردسکی، دیبالا و داگلاس کاستا) بهتر از مهاجم‌های ذخیره ظاهر شدند.

آینده هنوز نوشته نشده است اما می‌تواند همان مسیر را ادامه دهد. ماندن ایگواین نسبت به فصل گذشته قطعی‌تر است چون پیشنهادهای خوبی برای این بازیکن وجود ندارد و او اعلام کرده است دوست دارد در یوونتوس بماند. در مقابل ۱۰ روز پیش مانژوکیچ می‌خواست ریسک کند و در آمریکا بازی کند. مذاکرات از جولای آغاز شد و در آخرین ساعات نقل و انتقالات انگلیس منچستریونایتد برای فروش لوکاکو و امضای قرارداد با مهاجم کروات تلاش کرد اما نتوانست به هدفش برسد. بایرن مونیخ آخرین تیمی است که می‌تواند با این بازیکن قرارداد امضا کند. یوونتوس می‌تواند پیشنهاد برای هر دو بازیکن را بپذیرد. این باشگاه منتظر است برای یک یا دو بازیکن میان ایگواین، مانژوکیچ و دیبالا پیشنهاد داشته باشد. مائورو ایکاردی هم مد نظر باشگاه تورینی است البته در صورت فروش یکی از این مهاجم‌ها. تنها چیزی که مشخص است ۴۰۰ گلی که روی نیکمت نشسته‌اند برای فروش گذاشته شده‌اند.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا گونسالو ایگواین ماریو مانژوکیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام با تغییرات مدیریتی رخ داده در باشگاه استقلال، این تیم سرپرست جدید خود را هم شناخت و آتیلا حجازی پیشکسوت آبی‌ها روی نیمکت شماره یک تیم محبوبش به عنوان سرپرست خواهد نشست.

حجازی روز جمعه برای اولین بار در تمرین استقلال به عنوان سرپرست حضور پیدا کرد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. هواداران استقلال که در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافته بودند استقبال ویژه‌ای را از آتیلا انجام دادند و به او یک لقب جالب را هم سپردند.

استقلالی‌ها آتیلا را با لقب «یادگار اسطوره» مورد تشویق قرار دادند و همین موضوع با واکنش او که رفتن به سمت سکو‌ها و دست تکان دادن بود همراه شد. فرزند ناصر حجازی که خودش هم محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال دارد در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها انجام داد نیز نام پدرش را بر زبان آورد.

او گفت: «استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.»

بی‌شک حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال در بازی‌های آینده لیگ برتر می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن این نیمکت نیز بشود. آتیلا حالا امیدوار است جام قهرمانی لیگ برتر را در پایان فصل به آغوش بکشد و در این مسیر او باید به جواد نکونام و شاگردانش کمک زیادی بکند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت