Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره برنامه موشکی ایران، شرایط امنیتی حاکم بر خلیج فارس، تحولات سوریه و یمن و برنامه‌های ایران در برابر راهبرد فشار حداکثری آمریکا و برخی موضوعات سیاسی و امنیتی با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت‌وگو کرد. تاریخ انتشار: 17:04 - 27 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۶۷۵ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر دریابان علی شمخانی عصر امروز در مصاحبه‌ای با «لستر هولت» خبرنگار شبکه «ان بی سی» آمریکا به سوالات وی پاسخ داد   دبیر شورای عالی امنیت ملی به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگار آمریکایی در مورد برنامه موشکی ایران، شرایط امنیتی حاکم بر خلیج فارس، تحولات سوریه و یمن و برنامه‌های ایران در برابر راهبرد فشار حداکثری آمریکا و برخی موضوعات سیاسی و امنیتی روز جواب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مشروح این گفت‌وگو بزودی از شبکه ان بی سی آمریکا پخش خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برنامه موشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم

سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس می‌گوید که فشار آمریکا بر این جنبش «هیچ ارزشی ندارد» و تاکید کرد هرگونه توافق برای آزادی اسرای صهیونیست باید شامل پایان دادن به جنگ غزه و آتش‌بس دائمی باشد.

به گزارش رویترز، ساعاتی پیش آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه‌ای مشترک از حماس خواستند که توافق آتش‌بس را بپذیرد. یک مقام ارشد دولت جو بایدن در این خصوص مدعی شد که یک توافق آتش‌بس روی میز است و اکثر درخواست‌های حماس مثل بازگشت آوارگان به خانه‌های خود و برقراری آتش‌بس فوری و طولانی مدت را فراهم می‌کند. 

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ در غزه، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.

حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی