Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی عباس آباد از برخورد منجر به مرگ یک فروند قایق موتوری با یک شناگر خانم در سواحل این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه دریایی در یکی از اردگاه های ساحلی کلارآباد بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این حادثه که ساعت 7 و 30 دقیقه عصر روز گذشته، در فاصله 50 متری اردوگاه و در حوزه آب های چالوس به وقوع پیوست، خانمی 30 ساله، در عمق 3 تا 3 و نیم متری دریا مشغول شنا بوده که به صورت ناگهانی یک فروند قایق موتوری حین حرکت در این مسیر با وی برخورد کرد.

عبدی خاطر نشان کرد: این حادثه منجر به قطع دست چپ و جراحت های شدید در ناحیه سر نامبرده بر اثر برخورد پره های قایق موتوری با وی شد که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی در ادامه با اشاره به این که نامبرده به علت شدت جراحات و صدمات وارده در بیمارستان جان باخت، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده قضائی و اقدامات قانونی علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس آگاهی در دست بررسی است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی قایق موتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان

فرزین رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل واژگونی خودروی پژو پارس در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر دیگر شد.

وی افزود: بعد از اعلام یک مورد واژگونی خودرو به مرکز پیام اورژانس استان، واحدهای عملیاتی اورژانس ماکو و بازرگان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: در این تصادف متأسفانه یک کودک ۸ ماهه در صحنه حادثه فوت کرده بود و یک آقای ۲۰ ساله بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل وخامت حال در بیمارستان فوت کرد.

وی یادآور شد: ۴ مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس ۱۱۵ ماکو و بازرگان به بیمارستان فجر ماکو منتقل شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس آذربایجان غربی به نقل از اتاق هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی، حال ۳ تن از مصدومین وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6098631

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد