Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@15:05:22 GMT

خبر خوش برای 5 هزار دانشجو

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۷۸۸

صراط:

یوسف حجت جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با برنامه‌های شهرداری در زمینه دوچرخه‌سواری اظهار داشت: مدیریت دوچرخه‌های «بیدود» کاملا در دست بخش خصوصی است و هر دوچرخه حدود 2 میلیون تومان ارزش دارد و روزانه 20 هزار تومان هزینه پشتیبانی آن می‌شود.

وی گفت:‌ امیدواریم دوچرخه‌های «بیدود» به سودآوری برسند و این بخش دچار ورشکستگی نشود البته 8 ماه پیش که فعالیت این دوچرخه‌های اشتراکی در پایتخت آغاز شد فقط روزانه 200 نفر از آن استفاده می‌کردند و اکنون خوشبختانه این رقم به 2 هزار مورد رسیده یعنی 10 برابر شده و این رشد در 8 ماه عدد کمی نیست و امیدواریم ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت با اشاره به اینکه در کشوری همچون چین از یک دوچرخه اشتراکی روزانه 10 بار استفاده می‌شود، گفت: امیدواریم در کشور ما نیز این موضوع محقق شود.

وی بیان داشت: ما به دنبال گسترش فرهنگ دوچرخه سواری در پایتخت به ویژه در میان قشر جوان و دانشجویان هستیم؛ بر همین اساس به‌زودی قراردادی با شرکت «بیدود» و دانشگاه‌ها خواهیم داشت تا دانشجویان بیشتر از دوچرخه‌های اشتراکی استفاده کنند.

وی در مورد جزئیات این قرارداد و خبر خوش برای دانشجویان گفت: تلاش داریم که برای 5 هزار دانشجو در 5 دانشگاه محدوده مرکزی شهر تا ابتدای مهر عضویت رایگان در «بیدود» را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه  این برنامه برای 5 دانشگاه است و از هر دانشگاه هزار دانشجو در نظر گرفته شده است، گفت: بر همین اساس دیگر لازم نیست که دانشجویان 159 هزار تومان جهت عضو شدن در بیدود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواری در همه سنین امکانپذیر نیست و دوچرخه‌های بیدود نیاز به همراه داشتن موبایل جهت استفاده از اپلیکیشن مربوطه دارند، خاطرنشان کرد: بر همین اساس در نظر گرفتن این تسهیلات برای دانش‌آموزان امکان‌پذیر نخواهد بود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، دو هفته بعد از آغاز خیزش سراسری ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های سراسر آمریکا، تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که در این مدت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو دستگیر شده اند.
تجمع‌های ضدصهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف امریکا از جله لس آنجلس، ویسکانسین و فوردهام نیویورک ادامه یافته و پلیس شماری از آنان را بازداشت کرده است.
همزمان در سازمان ملل جامعه جهانی از آمریکا دراین باره که چرا مانع عضویت فلسطین در سازمان ملل می‌شود، توضیح خواست.

 

 

اظهارات:
۱- دانشجوی معترض آمریکایی
۲- دانشجوی معترض آمریکایی
۳- امیرسعید ایروانی - نماینده دائم ایران در سازمان ملل

دیگر خبرها

  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه یو سی ال‌ ای
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات