Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت: امیر حسین فتحی در خصوص جلسه‌ای که امروز با استراماچونی برگزار کرد گفت: طبق جلسات منظم هفتگی که با این مربی داشتیم امروز هم مثل همیشه در فضای گرم و صمیمی و مسائلی که در مورد باشگاه است مفصلا بحث و صحبت کردیم.

وی در خصوص شایعاتی که در هفته اخیر در رسانه‌های داخلی و خارجی مطرح شده است گفت: امسال خدا را شکر استقلال تیمش را خوب و زود بسته و تیم بسیار آماده است ولی کسانی که دوست ندارند موفقیت استقلال  را ببینند دوست دارند ما را به حاشیه ببرند در حالی که مشکلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی تاکید کرد: نه این که مشکل نداشته باشیم اما مشکلاتی که به تیم لطمه و ضربه بزند وجود ندارد.

وی در خصوص زمین مجموعه انقلاب گفت: این زمین را ۳-۴ ماه است در اختیار داریم و امروز افتتاح شد، این محل هم کمپ تمرینی بازیکنان است و هم دفتر کار استراماچونی. قرار است کارهای تیم در همینجا پیگیری شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص نقل و انتقالات این تیم گفت: استراماچونی یک بازیکن را برای مهاجم دوم یا هافبک بازیساز مطرح کردند که در حال رایزنی هستیم تا در بهترین شرایط این بازیکن را اضافه کنیم.

کد خبر 452079 برچسب‌ها باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی

آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری، ارسلان را به عنوان زوج خط حمله در کنار رحمان جعفری مورد استفاده قرار داد تا مهاجم سابق آبی‌ها مقابل باشگاهی که علاقه وافری به آن داشت، خودی نشان دهد.

البته در طول مسابقه، بازی بسته استقلال و شرایط خاص مسابقه مانع از این شد که ارسلان موقعیت خاصی داشته باشد و گلزنی کند؛ بنابراین بازیکنی که در نیم فصل از استقلال جدا شد و هنوز در تراکتور، خود را پیدا نکرده است، کماکان با شرایط قبلی ادامه داد. اگرچه حضور ارسلان در ترکیب تراکتور یک اتفاق کاملا مثبت برای او است.

نکته مهم صحبت‌های مطهری در خصوص به کار گرفتن ارسلان در نشست خبری پس از بازی بود. مطهری در این خصوص گفت: حضور ارسلان در بازی یک تصمیم تاکتیکی بود.

حمید مطهری برای مقابله با برش استقلال در ضربات ایستگاهی که بخش مهمی از دلایل موفقیت این تیم در فصل جاری بوده، از ارسلان برای بستن بلاک دفاعی و بلندتر کردن خط اول دفاعی تیمش برای مقابله با سرزن‌های قهار آبی پوش استفاده کرد و کاملا هم موفق بود. پس یک لایک برای مربی سرخ‌های تبریز که امروز نشان داد تاثیر خود را برای بهبود وضعیت دفاعی سرخ‌های تبریز گذاشته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • طلای جهانی پس رفت
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی