Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حاجی زاده با بیان اینکه فعالیت های بازدارنده ما و تلاش برای ارتقای توانمندی ها شبانه روز ادامه دارد، گفت: امروز در حوزه موشکی در منطقه مقام اول را داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» در حاشیه نهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به نمایندگی از کارکنان و پاسداران نیروی هوا فضای سپاه که به عنوان نیروی برتر سپاه معرفی شد ،در این مراسم حضور داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود:  موفقیت های  مجموعه هوافضا که ملت ایران شاهد آن هستند به دلیل اعتماد به جوانان به دست آمده است. بیش از ۷۰ درصد مدیران و فرماندهان در هوا فضای سپاه سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال دارند که ما به آنها اعتماد کردیم و امروز نتیجه آن را مشاهده می کنیم،   اگر از این الگو در دیگر بخش های کشور استفاده شود این جهشی که در سپاه و هوافضای سپاه  شاهد هستیم را در دیگر بخش ها نیز خواهیم داشت.

 

سردار حاجی زاده در ادامه تصریح کرد: در نیروی هوافضای سپاه مراحل جذب و اموزش نیروها به خوبی انجام می شود و ما میدان را برای فعالیت جوانان به وجود آورده ایم و امروز در حوزه موشکی درسطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر در سطح جهان هستیم. در حوزه هواپیما های بدون سرنشین نیز به همین شکل است. در حوزه پدافند نیز ملت ایران آنچه  در گذشته در خصوص توانمندی ساخت رادار و موشک گفته بودیم را در سرنگونی بزرگترین و پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا مشاهده کردند.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درپایان تاکید کرد: ما معتقدیم باز دارندگی و حفظ قدرت مانند حفظ تعادل در دوچرخه سواری است که اگر رکاب نزنیم از حرکت باز می مانیم و از دشمن عقب می افتیم، به همین دلیل فعالیت های بازدارنده ما و تلاش برای ارتقای توانمندی ها شبانه روز ادامه دارد و بهملت ایران قول می دهیم در این حوزه دچار هیچ مشکلی نمی شویم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلپایگان اردبیل عید غدیر غدیر نماز جمعه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی روزنامه بیرجند خبرگزاری شبستان کانون های مساجد سردار حاجی زاده سپاه پاسداران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم