Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد جواد فدائی  افزود: صبح امروز (یکشنبه) به منظور استفاده از امکانات صندوق توسعه ملی برای حل برخی از مشکلات اقتصادی استان، نشستی با حضور جمعی از نمایندگان و مدیران استان در دفتر مدیر عامل صندوق توسعه ملی در تهران برگزار شد و خوشبختانه تسهیلات خوبی برای صادرکنندگان محصول استراتژیک و ارزآور پسته مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مصوباتای نشست تصریح کرد: بانک کشاورزی اعلام  کرده  برای ارائه تسهیلات به صادرکنندگان محصولات کشاورزی با نرخ ۱۸ درصد محدودیتی ندارد و همچنین علاوه بر امکان استفاده از ظرفیت خط اعتباری خریدار ارزی صندوق توسعه ملی با درخواست بانک کشاورزی، صادرکنندگان می توانند از مانده خط اعتباری ارزی سال ۹۷ به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان از صندوق با نرخ ۱۱ درصد و ۲۰۰ میلیارد تومان از بانک کشاورزی با نرخ ۱۸ درصد به صورت تلفیقی با نرخ ۱۴/۵ درصد استفاده کنند.
استاندار کرمان با اشاره به برگزاری نشست دیگری  با حضور معاون اول رئیس جمهور برای حل مشکل صادرات پسته اظهار داشت: اصلاح باغات کشاورزی یکی دیگر از مصوبات این نشست بود و قرار شد با وزارت جهاد کشاورزی برای درخواست منابع تسهیلات اصلاح باغات استان کرمان از صندوق توسعه ملی مکاتبه شود.
فدائی اضافه کرد: پذیرش ضمانت های صادره صندوق ضمانت صادرات برای خط اعتباری خریدار ارزی از سوی بانک کشاورزی یکی دیگر از مصوبات نشست امروز بود و جزئیات این خط اعتباری را هیأتی مرکب از نمایندگان صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی مشخص خواهند کرد.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا تخصیص اعتبار کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان

پیمان اسکندری اظهار کرد: مرز‌های رسمی سیرانبند بانه و باشماق مریوان در سال‌های اخیر در حوزه تجارت خارجی فعالیت خوبی داشته‌اند و سالانه ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از طریق این مرز‌ها به خارج از کشور صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: بندر لاذقیه سوریه و بندر بصره در کشور عراق به این ۲ مرز استان نزدیک است و موجب کاهش قیمت تمام شده این محصولات در کشور می‌شود.

وی بیان کرد: به همین جهت درخواست‌های تجار و بازرگانان را طی یکی دو سال اخیر با حضور استاندار و همکاری سازمان حفظ نباتات کشور پیگیری کردیم و در نهایت موفق به کسب مجوز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق شدیم.

اسکندری اضافه کرد: مجوز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان از ۱۲ اردیبهشت ماه جاری صادر شده است که این مهم موجب گسترش مبادلات مرزی خارجی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های بانک مسکن در سیاست های اعتباری سال جاری است
  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • اجرای طرح "پذیرنده‌شو" این بانک آغاز شد/ اعطای تسهیلات 35 میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی بانک رفاه به دارندگان کارتخوان
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان