Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، معاونین، مسئولین و فرماندهان نیروها، رده‌ها و سپاه‌های استانی در مجتمع کوثر ولایت برگزار شد.

سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این جشنواره به عنوان سپاه برتر استانی معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان به نمایندگی از آحاد کارکنان این سپاه لوح یادبود را دریافت کرد.

به گزارش ایرنا سردار شاکرمی شامگاه یکشنبه در نشست راهبری سپاه با بیان زمینه های احراز رتبه برتر سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جشنواره کشوری مالک اشتر اظهار داشت: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، برای سومین سال متوالی رتبه برتر را در میان‌ سپاه‌های کشور ‌احراز کرده است.

وی  ابراز  امیدواری کرد: احراز این رتبه برتر موجب ارتقا مراتب بیشتر معنوی، خدمتگزاری به مردم ولایتمدار استان ایلام و حفظ روحیه جهادی و انقلابی در مجموعه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام یاداوری کرد: جشنواره مالک اشتر با تدبیر مقام معظم رهبری در ‌ارتباط‌ با فرماندهی و تسلط مسئولان و زیرمجموعه‌ها نسبت به تشکیلاتشان پایه‌ریزی شده است.

وی مهم‌ترین هدف و کارکرد جشنواره مالک اشتر را رشد فرماندهان و مسئولان رده‌ها در جهت تحقق مدیریت عملکرد و مدیریت راهبردی عنوان کرد و افزود: بدون شک معرفی رده‌های موفق می‌تواند الگویی برای حرکت انقلابی و جهادی دیگر رده‌ها را فراهم کند.

6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه