Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در همایش تجلیل از فرماندهان پیشکسوت تیپ زرهی حضرت حجت(عج) و سبزپوشان این مجموعه حضور یافت. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد‌ امروز در همایش تجلیل از فرماندهان پیشکسوت تیپ زرهی حضرت حجت(عج) اظهار داشت: در عید غدیر چند عمل مستحب است که از جمله آن می‌توان به روزه ، غسل، زیارت امیرالمومنین(ع) و هدیه دادن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های انسان برای حفط جان خود بیان کرد: هر میزان یک شئ ارزشمندتر باشد بیشتر تلاش میشود که آن را حفظ کرد‌.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: امام علی(ع) در پاسخ به سئوالی مبنی بر علت رسیدن به مقام والا، دلیل آن را حراست و حفاظت معرفی کردند. ایشان فرمودند که جلوی دریچه قلبم نشستم و نگذاشتم غیر خدا وارد شود.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) نه به واسطه دختر پیامبراکرم(ص)  بلکه به دلیل اعمال و رفتار خود به جایگاه بالایی رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  خطاب به جوانان و پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرکسی به هرکجا که رسید به برکت نگهبانی و حراست از حضور غیر خدا در قلب خود است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: خدمت‌رسانی به مردم را بزرگترین پاسداری از انقلاب می‌دانیماژه‌ای: توانایی مقابله با دست‌اندازی‌ها، دلیل هجمه سنگین آمریکا علیه سپاه پاسداران استپاسداری از انقلاب مرز و محدوده ندارد؛ دشمن نمی‌تواند پاسدار انقلاب را ‌در جبهه جنگ شکست دهد‌

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این که در باند فرودگاه حضور حتی یک شئ امکان پرواز هواپیما را سلب میکند، ادامه داد: قلب انسان، تنها جای خداوند متعال است و اگر نفس انسان پلید باشد حضور خداوند متعال در این قلب جای ندارد.

وی با اشاره به این که برای حفظ ایمان باید از آن به صورت فردی و اجتماعی حفاظت کرد، اظهار داشت: برای حفظ جامعه خداوند متعال در آیات متعدد به تقوا یعنی خط قرمز دعوت میکند. همانگونه که در دنیا در چهار راه ها چراغ قرمز وجود دارد در زندگی نیز چراغ قرمز هایی وجود دارد که باید با تقوا مراقب بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در تبیین راهکارهای حفظ روح انسان به صورت فردی و اجتماعی، ادامه داد: تقوا جنبه فردی و امر به معروف و نهی از منکر نیز جنبه اجتماعی حفظ روح است.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حجت الاسلام سرائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: سراسر زندگی استاد مطهری، در راستای احیای مجدد تفکر دینی و حیات بخشیدن به فرهنگ اسلام و مسلمانان سپری شد و او نه تنها به خرافه زدایی و جداسازی پیرایه‌های دروغین از آموزه‌های دینی می‌پرداخت، بلکه فرهنگ بان تیزبینی بود که هر جا می‌دید به آموزه‌ای از آموزه‌های اسلامی ایراد و اشکالی مطرح می‌کنند، آن ایراد را به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌داد، وسپس با توجه به مبانی اصیل اسلامی، خطای اشکال کننده را روشن می‌ساخت و غبار از چهره احکام و قوانین اسلامی می‌زدود.

حجت الاسلام سرایی افزود: استاد مطهری یکی از چهره‌هایی است که در احیای تفکر اسلامی، بیش‌ترین نقش را داشت و یکی از پرچم داران این بینش نوین اسلامی و آثار او قطعا جزو آثار بی بدیل وکم نظیریست که در تمامی زمینه‌های فرهنگی واجتماعی راهگشاست.

وی ویژگی بسیار مهم استاد مطهری، را برخورداری از غیرت دینی دانست عنوان کرد؛ پس از آن که او با پشتکار و تلاشِ بی وقفه، با آموزه‌های حیات بخش معارف الهی آشنایی کامل یافت و هرجاکه احساس کرد به اسلام جفا می‌شود، مردانه وارد میدان شد و با رعایت کامل موازین تحقیق و تحلیل علمی، منصفانه از احکام و اصول اسلامی دفاع کرد؛ و تا جان در بدن داشت، در دفاع از دین کوتاه نیامد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به تهدیدات منافقین در مورد شهید مطهری افزود:وقتی استاد مطهری، با تمام وجود، در دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، در عرصه‌های گوناگون سیاسی و فرهنگی به فعالیّت می‌پرداخت، تهدید‌های بسیاری متوجّه او می‌شد، امّا در برابر این تهدیدها، با خونسردی تمام می‌فرمودند: هر وقت خدا بخواهد ما را می‌برد، حالا اگر از طریق شهادت باشد، خیلی بهتر است.

در ادامه این مراسم از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی نمونه سپاه شبستر تجلیل بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند