Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم که با حضور جمعي از مديران ارشد بانک اقتصادنوين و مسئولان کشوري و استاني برگزار شد؛ رسول خردمند، سرپرست شعب منطقه جنوب اين بانک با اشاره به افتخارات و اقدامات بانک اقتصادنوين در آباداني ايران و خدمت گزاري به مردم مناطق کمتر برخوردار گفت: بانک اقتصادنوين علاوه بر ايفاي رسالت اقتصادي‌اش، نگاه ويژه‌اي به مسئوليت‌هاي اجتماعي به ويژه در حوزه مدرسه سازي دارد و تاکنون اقدامات قابل توجهي در ساخت مدارس و توسعه فضاهاي آموزشي در مناطق مختلف ايران انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خردمند با ابراز اميدواري از آباداني و برخورداري هر چه زودتر اين مناطق گفت: در سال‌هاي اخير شاهد بروز استعدادهاي خوبي در اين مناطق بوده‌ايم و بانک اقتصادنوين خرسند است که توانسته قدم کوچکي در شکوفايي اين استعدادها در مناطق محروم بردارد.
در اين مراسم کاظم خادمي، رئيس آموزش و پرورش شهرستان سروستان نيز با قدرداني از اقدامات بانک اقتصادنوين در انجام کار خير مدرسه سازي در کشور گفت: نگاه به سوابق مدرسه سازي بانک اقتصادنوين نشان از اهتمام ويژه و مثال زدني اين بانک در اين امر خير دارد و مطمئنا اقدامات اين بانک در اذهان مردم اين مناطق باقي خواهد ماند.
در ادامه اين مراسم، سينايي، نماينده سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان فارس، ضمن قدرداني از مسئولان بانک اقتصادنوين، بر اهميت ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي توسط سازمان‌ها و بنگاه‌هاي مالي تاکيد کرد و افزود: يکي از راه‌هاي توسعه و آباداني کشور، مدرسه سازي در مناطق محروم است که خوشبختانه در ساليان اخير شاهد اقدامات قابل تقديري از سوي بنگاه‌هاي اقتصادي در اين زمينه بوده‌ايم.
گفتني است مدرسه شش کلاسه "مهر نوين" روستاي طالب بيگي شهرستان سروستان استان فارس با مشارکت بانک اقتصادنوين و سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور در زميني به مساحت دو هزار متر مربع و با زيربناي 580 متر فضاي آموزشي احداث مي‌شود و طبق برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده در سال تحصيلي 1400-1399 آماده بهره‌برداري خواهد شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با ۵۰ همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صحابی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بانک مرکزی با وجود اینکه موضوع قراردادهای فکتورینگ در قانون بودجه سال جاری درج نشده است اما به منظور حمایت از تولید سهمیه ای ۵۰ همتی به شبکه بانکی ابلاغ کرده است. در این ابلاغیه سهمیه هر بانک از قراردادهای فکتورینگ مشخص شده است. همچنین سهم شرکت‌های دولتی از طریق سامانه «سازمان برنامه و بودجه» و سهم شرکت‌های خصوصی از طریق «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تعیین شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه